Ο τουριστικός οργανισμός έκλεισε 75.000 αεροπορικές θέσεις φέτος και ο αριθμός το 2025 θα αυξηθεί στις 80.000
Πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα στο Akti Imperial Deluxe Resort & Spa by Wyndham, η καθιερωμένη εκδήλωση του ταξιδιωτικού οργανισμού Apollo (μέλος του ομίλου DERTOUR) για τη βράβευση των ξενοδοχείων της Ρόδου, της Σύμης και της Τήλου το 2023 που ψηφίστηκαν ως τα καλύτερα από τους επισκέπτες.
Η εμπορική διευθύντρια Nina Hornewall, ο διευθύνων σύμβουλος του Apollo Tobias Tobias Jönsson, o Senior Contract Manager Γιάννης Φραγκίσκος προέβησαν στον απολογισμό και στην ανάλυση των μεγεθών της περσινής χρονιάς και αναφέρθηκαν στους στόχους και στον προγραμματισμό του 2024.
Την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία της DESTINATION TOURISTIC SERVICES (DTS HELLAS), τίμησαν με την παρουσία τους ο βουλευτής Δωδεκανήσου, Βασίλης Υψηλάντης, ο αντιπεριφερειάρχης πολιτισμού και πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Δωδεκανήσου, Χρήστος Μιχαλάκης, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου Γιάννης Παπαβασιλείου, ο επίτιμος πρόξενος Δανίας, Νορβηγίας και Σουηδίας κ. Γιώργος Τσέλιος, ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου, Γιώργος Ματσίγκος και ο τουριστικός πράκτορας (destination manager DTS Ρόδου), Κυριάκος Μαστρίδης.
Η κα Nina Hornewall καλωσορίζοντας τους τοπικούς φορείς, τους ξενοδόχους και τα στελέχη των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, δήλωσε ότι για τον Apollo η Ελλάδα αποτελεί συνολικά το σημαντικότερο προορισμό, ενώ η Ρόδος είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος προορισμός στον οποίο δραστηριοποιείται στη χώρα μας (μετά την Κρήτη). Εξίσου σημαντικοί είναι όμως και οι μικρότεροι προορισμοί όπως η Τήλος, η Σύμη κλπ. Από την πλευρά του ο κ. Tobias Jönsson δήλωσε ενθουσιασμένος από τον προορισμό και τη φιλοξενία.
Η εμπορική διευθύντρια του Apollo/ Derτour Nordic δήλωσε ότι φέτος, ο τουριστικός οργανισμός κατάφερε να κλείσει 75.000 αεροπορικές θέσεις για τη Ρόδο και ότι του χρόνου θα αυξηθεί ο αριθμός αυτός στις 80.000! Το πρόγραμμα του Apollo ξεκινά ως συνήθως στις αρχές Απριλίου και διαρκεί μέχρι και το Νοέμβριο.
Επίσης, η κα Hornewall αναφέρθηκε στην έμφαση που δίνει ο Apollo στη βιωσιμότητα, στην άμεση και συντονισμένη διαχείριση των όποιων κρίσεων τυχόν προκύψουν, στην ποιότητα, αλλά και σε νέα προϊόντα, όπως ο αθλητικός τουρισμός ή τα ειδικά διαμορφωμένα πακέτα για τους seniors (άνω των 60) που σύμφωνα με έρευνες και μελέτες αποτελούν το ηλικιακό γκρουπ ταξιδιωτών που θα γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη.
Στην διαχείριση της κρίσης των πυρκαγιών του 2023 αναφέρθηκε ο πρόεδρος της ΕΞΡ, κ. Παπαβασιλείου και δήλωσε ότι ο προορισμός με τη συμβολή των ξενοδόχων και των τοπικών φορέων κατάφερε να εκκενώσει με ασφάλεια τις πληγείσες περιοχές. Επρόκειτο για μία από τις μαζικότερες και πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις εκκένωσης καθώς συνολικά 30.000 επισκέπτες επέστρεψαν στις χώρες τους ασφαλείς. Τόνισε ότι τα ξενοδοχεία της Ρόδου λαμβάνουν πάντα μέτρα για τη διαχείριση εκτάκτων συνθηκών και εκπαιδεύουν το προσωπικό τακτικά.
Η Ρόδος όπως τόνισε η εμπορική διευθύντρια του Apollo «σκοράρει» ψηλά στις σκανδιναβικές αγορές. Ανέφερε συγκεκριμένα ότι το NPS Score της Ρόδου (Net Promoter Score), δηλαδή βασική μέτρηση εμπειρίας των επισκεπτών που δείχνει τη συνολική πίστη, την ικανοποίηση και τον ενθουσιασμό των πελατών του Apollo μέσω σχολίων και αντιδράσεων έχει φθάσει στο 43 όπως και το 2019 προ πανδημίας. Επίσης το NPS Score των ξενοδοχείων της Ρόδου ανέρχεται στο 8,3/10!