Ειδήσεις

ΕΟΤ: Πρόγραμμα εξ αποστάσεων εκπαίδευσης στις Τουριστικές Υπηρεσίες στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Πρόγραμμα εξ αποστάσεων εκπαίδευσης, με ταχύρρυθμα εκπαιδευτικά μαθήματα και σεμινάρια, στη Διοίκηση Επιχειρήσεων-Υπηρεσιών με ειδίκευση στις Τουριστικές Υπηρεσίες ξεκινά στις 8 Οκτωβρίου στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς.

Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ και έχει ως Στρατηγικό Εταίρο την HORECA.

Σχεδιάστηκε στο πνεύμα της δια βίου μάθησης και απευθύνεται στους επαγγελματίες στο χώρο του Τουρισμού με σκοπό να παρέχει εξειδικευμένες γνώσεις, επαρκή εργαλεία και διοικητικές δεξιότητες. Σκοπός του προγράμματος είναι να παρέχει θεωρητική, αλλά και χρήσιμη γνώση σε άτομα που εργάζονται, επιθυμούν ή ενδιαφέρονται να εργαστούν στον τουριστικό κλάδο.

Κατά κύριο λόγο, το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

-Αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

-Επαγγελματίες του χώρου που επιθυμούν να διευρύνουν το γνωστικό τους πεδίο στη διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς και στο σχεδιασμό, τη διοίκηση και την πολιτική του τουρισμού.

-Αποφοίτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που εργάζονται, επιθυμούν ή ενδιαφέρονται να εργαστούν στον τουριστικό κλάδο.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση κάθε μαθήματος ή σεμιναρίου χορηγείται Πιστοποιητικό Επιτυχούς Ολοκλήρωσης στα πλαίσια του Προγράμματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων Υπηρεσιών από το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, για την εξειδίκευση σε Τουριστικές Υπηρεσίες.

Οι βασικές εκπαιδευτικές επιλογές των συμμετεχόντων είναι:

-Μαθήματα: Τα μαθήματα είναι διάρκειας 2 μηνών (8 εβδομάδων), με εισηγητές εξειδικευμένα μέλη ΔΕΠ του Πανεπιστημίου Πειραιώς ή άλλων Πανεπιστημίων, και Ερευνητές Τουρισμού (Διδάκτορες- Υπ. Διδάκτορες).

-Σεμινάρια: Τα σεμινάρια είναι διάρκειας 2 ή 3 εβδομάδων στη μορφή how to εξειδικευμένων πρακτικών θεμάτων του τουριστικού περιβάλλοντος και επιχειρείν, με στόχο την ενημέρωση των επαγγελματιών και των στελεχών του Ελληνικού Τουρισμού.

Τα μαθήματα και τα σεμινάρια που προσφέρονται για τον επόμενο Β’ Κύκλο είναι τα εξής:

• Βασικές Αρχές Μάνατζμεντ για Τουριστικές Επιχειρήσεις

• Μάρκετινγκ για Τουριστική Εμπορία (Retail Marketing)

• Ενθουσιάζοντας τον Πελάτη μέσα από Άριστη Εξυπηρέτηση

• Δημιουργώντας ένα Ισχυρό Brand στο Χώρο του Τουρισμού

• Πώς βρίσκουμε νέες αγορές; Πρακτικά Θέματα Δευτερογενούς Έρευνας Τουριστικής Αγοράς

• Πώς σχεδιάζουμε την ατμόσφαιρα των τουριστικών καταστημάτων/ επιχειρήσεων

• Στρατηγικές μάρκετινγκ σε περίοδο κρίσης

• Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών στον Τουρισμό

• Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ στον Τουρισμό (Digital Strategy & Social Media)

• Social Media στον Τουρισμό

• Διαφήμιση Google AdWords: Δυνατότητες, οφέλη και τρόποι προβολής τουριστικών επιχειρήσεων στην πλατφόρμα διαφήμισης της Google

• Επιχειρηματικά σχέδια (Business Plans) στον Τουρισμό

• Προσωπική Επαγγελματική Εικόνα (Personal branding) για Επιχειρηματίες & Στελέχη Τουρισμού

• Κοστολογικά Συστήματα επιχειρήσεων φιλοξενίας

• Προϋπολογισμοί και λήψη αποφάσεων επιχειρήσεων φιλοξενίας

Οι εγγραφές για το Β κύκλο ξεκίνησαν, η υποβολή αιτήσεων λήγει στις 5 Οκτωβρίου, ενώ υπάρχει σημαντική έκπτωση για όλες τις εγγραφές έως τις 30 Σεπτεμβρίου, καθώς και ειδικές εκπτώσεις για πολλές ομάδες πληθυσμού (ανέργους, φοιτητές, τρίτεκνους, κο. )

tornosnwes.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου