Τοπικές Ειδήσεις

Στέργος Παπαστεργής: «Ηταν λάθος η κατάργηση της ΔΕΣ ΡΟΔΑ»

Ηταν λάθος η απόφαση κατάργησης της κοινωφελούς επιχείρησης ΔΕΣ ΡΟΔΑ και της μετάπτωσής της στο δήμο Ρόδου, δήλωσε χθες ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Συγκοινωνίας, Τροχαίου Υλικού & Κινητής Περιουσίας Στέργος Παπαστεργής. Σημείωσε ότι η νέα δημοτική αρχή επικεντρώθηκε στην «εξυπηρέτηση» της δυτικής πλευράς του νησιού αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον διαθέσιμο στόλο και το υπάρχον προσωπικό. Τόνισε ότι στόχος είναι να ενισχυθεί το συγκοινωνιακό-μεταφορικό έργο της ΡΟΔΑ την επόμενη σεζόν.
«Μετρήσαμε τις δυνάμεις μας στην αρχή προκειμένου να δούμε πώς μπορούμε να λειτουργήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Και όταν λέω ότι μετρήσαμε τις δυνάμεις μας, εννοώ το προσωπικό και τον στόλο. Γι΄αυτό και δεν μπορέσαμε να εξυπηρετήσουμε αυτή τη χρονιά τη γραμμή του Φαληρακίου. Επικεντρωθήκαμε στη δυτική πλευρά έτσι ώστε να έχουμε μία καλή συχνότητα δρομολογίων. Φυσικά φροντίσαμε να εξυπηρετήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα την πόλη και τα χωριά της δυτικής πλευράς.
Προφανώς και δεν μας χαροποίησε το γεγονός ότι δεν καταφέραμε να φέρουμε εις πέρας το συγκοινωνιακό έργο από τη Ρόδο προς το Φαληράκι.
Ωστόσο θεωρήσαμε πιο σωστό να έρθουμε σε συνεννόηση με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ για να καλύψει το κενό που αφήσαμε», είπε ο κ. Παπαστεργής και πρόσθεσε ότι:
«Έπρεπε να πάρουμε γρήγορες αποφάσεις. Φάνηκε πως η ευελιξία που είχε η ΔΕΣ ΡΟΔΑ μέχρι τiς 31.12.2023 ήταν πολύ μεγαλύτερη. Δεν είχαμε φέτος την ευελιξία αυτή. Αποδείχθηκε πώς ήταν λάθος της προηγούμενης δημοτικής αρχής να καταργηθεί η κοινωφελής επιχείρηση.
Η μετάπτωσή της στο Δήμο Ρόδου ήταν δύσκολη και βίαιη, θα έλεγα. Παρόλα αυτά, οφείλω να δηλώσω ότι η συνεργασία μας με τους αναδόχους, που ενίσχυσαν το μεταφορικό έργο της ΡΟΔΑ με οδηγούς, ήταν εξαιρετική. Πλέον επικεντρωνόμαστε στο πώς θα δημιουργήσουμε μία πιο σταθερή και στιβαρή υπηρεσία και πώς θα αντιμετωπίσουμε προβλήματα που δεν είχαμε προβλέψει.
Δεν κερδίσαμε αυτή τη φορά το στοίχημα του Φαληρακίου. Θα προσπαθήσουμε όμως να το κερδίσουμε του χρόνου. Επιπλέον, θα βελτιώσουμε τα οχήματα και τον στόλο μας, και φυσικά θα θέσουμε σε λειτουργία το τρενάκι. Η λειτουργία του μας ενδιαφέρει εισπρακτικά, αλλά και για τους τουρίστες θα είναι μία ωραία εμπειρία η βόλτα με το τρενάκι.
Το νέο μοντέλο λειτουργίας της ΡΟΔΑ ήταν λειτουργικό επειδή επικεντρωθήκαμε στη δυτική πλευρά αυξάνοντας τη συχνότητα των δρομολογίων. Ασφαλώς και δεν ισχυρίζομαι ότι τα πράγματα ήταν ιδανικά».
Επίσης είπε ότι στόχος είναι να ενισχυθούν τα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων εντός της πόλης για την εξυπηρέτηση των μονίμων κατοίκων.
Το τροχαίο υλικό και η έλλειψη ανταλλακτικών
Ο κ. Παπαστεργής αναφέρθηκε και στην έλλειψη ανταλλακτικών, σημειώνοντας ότι το τμήμα τροχαίου υλικού είχε απαξιωθεί. Αναλυτικότερα ανέφερε τα εξής: «Στο τμήμα τροχαίο υλικού παραλάβαμε μία τραγική κατάσταση. Δεν είχαμε ούτε βίδα! Δεν πρόκειται για υπερβολή. Δεν υπήρχαν ανταλλακτικά για τέσσερα χρόνια και η υπηρεσία απαξιώθηκε σε μεγάλο βαθμό!
Αναγκαζόμαστε και πλησιάζουμε συνεργάτες και προμηθευτές στους οποίους ο δήμος χρωστά λεφτά και τους ζητάμε να βάλουν πλάτη. Πολλοί από αυτούς το έκαναν και μας βοήθησαν να βγει η καθημερινότητα.
Ο στόλος είναι παλιός και συνεχώς παρουσιάζονται βλάβες. Δεν περίμενα ότι δεν θα βρίσκαμε ανταλλακτικά και δεν ξέρω τι θα είχε συμβεί αν μας είχαν γυρίσει την πλάτη οι προμηθευτές. Γι’ αυτό προκηρύξαμε διεθνή διαγωνισμό προμήθειας ανταλλακτικών.
Ήταν απολύτως αναγκαίο. Επίσης υπογράψαμε συμβάσεις προμήθειας ανταλλακτικών και λιπαντικών».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου