Oι Βρετανοί καταναλωτές φαίνεται να απομακρύνονται από τις παραδοσιακές περιόδους αιχμής των ταξιδιωτικών κρατήσεων και να προτιμούν τις εκπτώσεις και προσφορές, που πραγματοποιούν οι ταξιδιωτικές εταιρίες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα.
Τα ευρήματα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι σχεδόν το ήμισυ (45%) των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο θα επισκεφθούν έναν ιστότοπο δύο έως τρεις φορές πριν προβούν στην αγορά αεροπορικών εισιτηρίων ή κάνουν κράτηση σε ξενοδοχείο.
Η έρευνα “πτώση της αιχμής” υπογραμμίζει επίσης μια μετατόπιση προς μια πιο συνεπή δέσμευση των πελατών σε ολόκληρη την ταξιδιωτική βιομηχανία.
Οι καταναλωτές παραμένουν, επίσης, ευαισθητοποιημένοι ως προς το κόστος, με τη μέση αξία των κρατήσεων σε όλο τον ταξιδιωτικό τομέα να μειώνεται κατά 30% μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου.
Η έρευνα της πλατφόρμας ψηφιακής ανάλυσης Quantum Metric διαπιστώνει ότι το ήμισυ των Βρετανών προτιμούν τις τακτικές προσφορές από τις εταιρίες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους από τις προγραμματισμένες ημέρες εκπτώσεων, όπως η Black Friday και η Travel Tuesday. Ενώ, μόλις το 14% περιμένει μέχρι την Cyber Monday ή την Travel Tuesday για να κλείσει τα ταξίδια του για τα φετινά Χριστούγεννα.
Σχεδόν το ένα τέταρτο (22%) των ταξιδιωτών είχαν, ήδη, κλείσει τα ταξίδια τους για την εορταστική περίοδο του 2024 μέχρι τον Οκτώβριο.
Οι ψηφιακοί ηγέτες που αναφέρονται στην έρευνα συμφωνούν ότι η αλλαγή βρίσκεται σε εξέλιξη, με το 43% να δηλώνει ότι οι περίοδοι αιχμής ξεκινούν νωρίτερα και το 33% να πιστεύει ότι αυτές δεν είναι καθορισμένες.
Τα ευρήματα προέρχονται από έρευνα σε δείγμα 2.000 καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, 1.000 ψηφιακών ηγετών και στοιχεία από την πελατειακή βάση της εταιρείας.
Σε δηλώσεις της η παγκόσμια αντιπρόεδρος της Quantum Metric και επικεφαλής της στρατηγικής ταξιδιών και φιλοξενίας, Danielle Harvey, ανέφερε: “Το γεγονός ότι τόσοι πολλοί καταναλωτές επισκέπτονται έναν ιστότοπο πολλές φορές πριν προβούν σε μια αγορά που σχετίζεται με ταξίδια καταδεικνύει τη σημασία της διασφάλισης της απρόσκοπτης ψηφιακής εμπειρίας. Εάν ένας πελάτης αντιμετωπίσει προβλήματα, οι πιθανότητες είναι ότι δεν θα επιστρέψει για να ολοκληρώσει τη συναλλαγή του”.
Με τη στάση των καταναλωτών, πρόσθεσε, απέναντι στις περιόδους αιχμής των πωλήσεων να αλλάζει επίσης σημαντικά, είναι ζωτικής σημασίας οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις να υλοποιούν συνεχή βελτίωση σε όλα τα κανάλια.
“Επιπλέον, η προσφορά πιο εξατομικευμένων σημείων επαφής -είτε πρόκειται για προσφορές, είτε για προτιμώμενες μεθόδους πληρωμής- μπορεί επίσης να αυξήσει την αφοσίωση και τις συναλλαγές”, κατέληξε η κα. Harvey.
Πηγή: money-tourism.gr