“Το σύνθημα Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία παραμένει σύγχρονο και οδηγός αγώνα για μια οικονομία με κοινωνική ανταποδοτικότητα και ευρεία παραγωγική βάση. Για μια Παιδεία, που προετοιμάζει υπεύθυνους πολίτες με γνώση και με τα εφόδια να αντιστέκονται στη χειραγώγηση, που επιχειρείται με σύγχρονα μέσα.
Για ελευθερία, με λογοδοσία για την εξουσία και κανόνες για όλους”.
Αυτό τονίζει με αφορμή την σημερινή επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
«Το Πολυτεχνείο ζει. Και είναι μεγαλύτερο από κομματικά περιχαρακώματα. Δεν απομειώνεται από τις πρακτικές υπερανάληψης και υπερχρέωσης που ακολούθησαν κάποιοι λίγοι εκπρόσωποι εκείνης της γενιάς εις βάρος της κοινωνίας και των νεότερων, σε αντίθεση με τους πολλούς που συνέχισαν ταπεινοί υπηρέτες της Δημοκρατίας», τονίζει.
Η ανάρτηση του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου αναλυτικά:
51 χρόνια μετά την πιο δυνατή πράξη αντίστασης κατά της δικτατορίας, χρέος μας είναι να τιμούμε εκείνους τους αγώνες με καλύτερη και βαθύτερη Δημοκρατία. Με την Ελευθερία που βαδίζει χέρι χέρι με την Ευθύνη. Με Δημοκρατία που συμπορεύεται με την ωριμότητα και τη γνώση.
Το Πολυτεχνείο ζει. Και είναι μεγαλύτερο από κομματικά περιχαρακώματα. Δεν απομειώνεται από τις πρακτικές υπερανάληψης και υπερχρέωσης που ακολούθησαν κάποιοι λίγοι εκπρόσωποι εκείνης της γενιάς εις βάρος της κοινωνίας και των νεότερων, σε αντίθεση με τους πολλούς που συνέχισαν ταπεινοί υπηρέτες της Δημοκρατίας.
Το σύνθημα Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία παραμένει σύγχρονο και οδηγός αγώνα για μια οικονομία με κοινωνική ανταποδοτικότητα και ευρεία παραγωγική βάση. Για μια Παιδεία, που προετοιμάζει υπεύθυνους πολίτες με γνώση και με τα εφόδια να αντιστέκονται στη χειραγώγηση, που επιχειρείται με σύγχρονα μέσα.
Για ελευθερία, με λογοδοσία για την εξουσία και κανόνες για όλους.
Το ραδιοφωνικό μήνυμα «Εδώ Πολυτεχνείο», το κρατάμε ζωντανό ως την εσωτερική φωνή όλων μας απέναντι σε ό,τι υπονομεύει τη δημοκρατία μας. Τιμούμε την εξέγερση του Πολυτεχνείου, με την στάση ζωής μας, με αυτά που υπηρετούμε
;