Σε χαρτί Α4, αντί του πράσινου υδατογραφημένου εντύπου, εξακολουθούν να εκτυπώνονται οι άδειες κυκλοφορίας, πρόβλημα που άρχισε να γίνεται φανερό πριν από τρία χρόνια.
Πάντως, εν προκειμένω, η ευθύνη δεν ανήκει στο υπουργείο Μεταφορών, αλλά μάλλον στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και ειδικότερα στην αλλαγή -από την είσοδο στην εποχή του μνημονίου και μετέπειτα- των όρων διεξαγωγής των διαγωνισμών του Δημοσίου. Οι τελευταίοι πρέπει να διεξάγονται μέσω του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) και εωσότου ολοκληρωθούν, και οι κατά τόπους περιφέρειες παραλάβουν τα υδατογραφημένα έντυπα μπορεί να παρέλθουν πολλοί μήνες.
Και με το συγκεκριμένο χαρτί να προέρχεται από το εξωτερικό, απαιτούνται συνήθως έως και τέσσερις μήνες μέχρι τα ειδικά έντυπα να φτάσουν στις Γενικές Διευθύνσεις Μεταφορών.
Το πρόβλημα πάντως, γίνεται εντονότερο για τους οδηγούς που επιθυμούν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό όπου η άδεια οδήγησης σε κόλλα Α4 δεν αναγνωρίζεται. Το υπουργείο Μεταφορών με εγκύκλιό του ζητά από τις περιφέρειες να χορηγούν έντυπα αδειών κυκλοφορίας μόνο σε οχήματα που πρόκειται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.
Ειρήσθω εν παρόδω, η κόλλα Α4 είναι, σε μεγάλο βαθμό, δυσδιάκριτη, καθώς, πέραν της χαμηλής ποιότητας του χαρτιού, φέρει τις συντμήσεις περίπου 60 τεχνικών χαρακτηριστικών των οχημάτων (φορ. ισχύς για φορολογήσιμη ισχύ, δ.συντ.απορ. για διορθωμένο συντελεστή απορρόφησης για diesel κ.ο.κ.).
Πηγή:capital.gr