Η ενσωμάτωση των κριτικών των επισκεπτών στην κατάταξη των ξενοδοχείων μπορεί να αποφέρει οικονομικά οφέλη, ενώ ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών.
Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει έκθεση που εκπονήθηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού σε συνεργασία με νορβηγικό οργανισμό διαπίστευσης, μία υπηρεσία του υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Αλιείας της σκανδιναβικής χώρας. Η έκθεση εξέτασε πως οι ταξινομήσεις των ξενοδοχείων και οι on-line κριτικές των πελατών μπορούν να ενσωματωθούν στην κατάταξη για να μειωθεί το χάσμα μεταξύ των προσδοκιών του επισκέπτη και της πραγματικότητας, που θα συναντήσει.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι πριν οι ταξιδιώτες κάνουν μία on-line κράτηση ξενοδοχείου επισκέπτονται 14 διαφορετικές ταξιδιωτικές ιστοσελίδες που σχετίζονται με περίπου τρεις επισκέψεις ανά περιοχή και πραγματοποιούν τελικά εννέα ταξίδια που σχετίζονται με τις αναζητήσεις τους στις ιστοσελίδες.
Ήδη η γερμανική Ένωση Ξενοδοχείων και Εστιατορίων εξερεύνησε τη δυνατότητα ενσωμάτωσης των on-line κριτικών επισκεπτών στις παραδοσιακές μεθόδους ταξινόμησης των ξενοδοχείων.
Η εν λόγω έκθεση, αλλά και η συζήτηση που έχει ανοίξει πλέον για το θέμα της ενσωμάτωσης των κριτικών των επισκεπτών στα ξενοδοχεία στην ταξινόμηση των ξενοδοχείων, αποκτά ιδιαίτερη σπουδαιότητα και για την Ελλάδα ενόψει των εξελίξεων που πρόκειται να δρομολογηθούν σε ό,τι αφορά στην επαναξιολόγηση του συστήματος κατάταξης των ξενοδοχείων.
tornosnews