Στο σφυρί αναμένεται να βγει -εφόσον δεν μεσολαβήσει κάποια προσπάθεια αναστολής της διαδικασίας- στις 15 Ιανουαρίου 2025 το πλοίο ελληνικής σημαίας που φέρει το όνομα “Σύμη ΙΙ”.
Ο πλειστηριασμός στρέφεται εις βάρος της “Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Σύμης Α.Ε.” (Anes Ferries) και επισπεύδεται από ιδιώτη. Ως τιμή πρώτης προσφοράς έχει οριστεί το ποσό των 480.000 ευρώ.
Το “Σύμη ΙΙ” είναι ένα Επιβατηγό – Τουριστικό πλοίο Ε/Γ-Τ/Ρ, κατασκευής 1989 από χάλυβα, ολικού μήκους 36,68 μ. πλάτους, 12,48 μ., βάθους από κατάστρωμα 2,62 μ., ολικής χωρητικότητας 499,33 κόρους, και καθαρής χωρητικότητας 263,59 κόρους, που φέρει δύο κύριες μηχανές εσωτερικής καύσης ΜΕΚ ισχύος 2×1721 BHP. Κατασχέθηκε δε αναγκαστικά με όλα του τα εξαρτήματα, συστατικά, παραρτήματα, εφόδια και προσαυξήματα, κύρια και βοηθητικά μηχανήματα.
Η Anes Ferries δραστηριοποιείται στην ελληνική ακτοπλοΐα από το 1979. Μέχρι το 2006 τα πλοία της εταιρείας δραστηριοποιούνταν αποκλειστικά στη Γραμμή Ρόδου – Σύμης, ενώ το 2006 επέκτεινε τη δραστηριότητά της στη γραμμή Πειραιά – Αίγινα και από το 2013 στις γραμμές των Σποράδων. Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας, σήμερα η Anes Ferries δραστηριοποιείται με 4 πλοία στις δρομολογιακές γραμμές των Σποράδων, Πειραιά – Αίγινας και Ρόδου – Σύμης. Σημειωτέον ότι το πλοίο “Πρωτεύς” της Anes, έχει επίσης βρεθεί στο “στόχαστρο” των πλειστηριασμών, αλλά σε όλες τις περιπτώσεις που βρέθηκε στην πλατφόρμα, η διαδικασία τέθηκε σε αναστολή.
Στη χρήση 2023, η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών 2,3 εκατ. ευρώ από 4,8 εκατ. το 2022, και καθαρές ζημίες 4,2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 417 χιλ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης. Οι συνολικές υποχρεώσεις της εταιρείας ανέρχονται σε 9,8 εκατ. ευρώ, ενώ τα ίδια κεφάλαια κατά την 31/12/2023 ανέρχονταν σε -4.696.549,86 ευρώ έναντι -502.75,91 ευρώ της προηγούμενης χρήσεως.
Πηγή: capital.gr