Οι Γερμανοί πολίτες είναι δύσπιστοι με τις ταξιδιωτικές συμβουλές που συναντούν στο διαδίκτυο. Γι αυτό μόνο το 8% των ερωτηθέντων αναζητά έμπνευση από ταξιδιωτικό περιεχόμενο σε πλατφόρμες όπως το Instagram ή το YouTube.
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα της YouGov, στην οποία συμμετείχαν 2.090 Γερμανοί καταναλωτές.
Αντίθετα, η έρευνα δείχνει ότι ο ταξιδιωτικός προγραμματισμός των Γερμανών για το επόμενο έτος πραγματοποιείται μέσα από τν συνδυασμό ψηφιακών και παραδοσιακών πηγών.
Πάνω από τους μισούς (52%) των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι οι ταξιδιωτικές συστάσεις που βρήκαν σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ταξιδιωτικά ιστολόγια συνήθως υπερβαίνουν τους προϋπολογισμούς τους. Συγκεκριμένα, το 18% δήλωσε ότι τα ταξίδια που εμφανίζονται κοστίζουν «τουλάχιστον το διπλάσιο από αυτό που μπορώ να αντέξω οικονομικά», ενώ ένα άλλο 13% ανέφερε ότι τα ταξίδια ήταν «πολλές χιλιάδες ευρώ» πέρα από τον προϋπολογισμό τους. Επιπλέον, περίπου το 24% των ερωτηθέντων εξέφρασαν ανησυχίες για την έλλειψη διαφάνειας στο κόστος αυτών των συστάσεων.
Το 46% τοις εκατό των ερωτηθέντων είπε ότι οι ταξιδιωτικές τους επιλογές δεν είχαν αλλάξει σημαντικά λόγω των συστάσεων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το ένα τέταρτο όσων επηρεάζονται από τις διαδικτυακές προτάσεις προσπαθεί να κλείσει τις φτηνές προσφορές για ταξίδια, που διαφημίζονται στο διαδίκτυο. Επιπλέον, λόγω του περιεχομένου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το 20% είναι διατεθειμένο να επιλέξει αυθόρμητα ταξίδια ή ταξίδια της τελευταίας στιγμής ή να εξερευνήσει λιγότερο γνωστούς προορισμούς.
Η παραδοσιακή διαφήμιση παραμένει ζωτικής σημασίας στον ταξιδιωτικό προγραμματισμό
Το ένα τρίτο των ταξιδιωτών, που σκοπεύουν να ταξιδέψουν το επόμενο έτος, βασίζονται σε συστάσεις από φίλους και συγγενείς. Η δεύτερη μεγαλύτερη επιρροή προέρχεται από ταξιδιωτικούς πράκτορες (21%). Τα ταξιδιωτικά περιοδικά και άρθρα ακολουθούν με ποσοστό 17%. Επιπλέον, το 14% χρησιμοποιεί εφαρμογές για κινητά για να προγραμματίσει τα ταξίδια του, ενώ το 13% βρίσκει έμπνευση μέσω φυλλαδίων διακοπών και απευθείας αλληλογραφίας.
Τα νέα εργαλεία κερδίζουν δημοτικότητα στη νεότερη γενιά. Περίπου το 13% των ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών χρησιμοποιούν συστάσεις συνομιλίας AI και το 17% αναζητούν ταξιδιωτική έμπνευση σε διαδικτυακά φόρουμ.
Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι Γερμανοί καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα στις ρεαλιστικές ταξιδιωτικές επιλογές έναντι των ανέφικτων ιδανικών. Για να προσεγγίσουν αποτελεσματικά αυτό το κοινό-στόχο, οι πάροχοι πρέπει να κατανοήσουν τους προϋπολογισμούς των πελατών τους και να προσαρμόσουν ανάλογα το περιεχόμενο, ενώ επικοινωνούν το κόστος.
Η ταξιδιωτική βιομηχανία, σύμφωνα με τους αναλυτές της έρευνας, θα πρέπει να χρησιμοποιεί όλα τα σχετικά κανάλια μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της παραδοσιακής διαφήμισης. Είναι σημαντικό στις κινήσεις μάρκετινγκ να λαμβάνεται υπόψη πολλοί καταναλωτές βασίζονται σε συστάσεις από στόμα σε στόμα.
Πηγή: tornosnews.gr