Ενώπιον του Ειρηνοδικείου Ρόδου με αίτηση ασφαλιστικών μέτρων προσέφυγε μια κάτοικος Ρόδου, διεκδικώντας να αναγνωριστεί νομέας 10 τουριστικών σκαφών ισχυριζόμενη ότι αντιποιείται την ιδιοκτησία της σ’ αυτά ένας κάτοικος Καλυθιών,
Με τον τελευταίο συνήψε, όπως υποστήριξε, μία άτυπη συμφωνία, ιδιόρρυθμης μεταξύ τους εταιρείας, κατά την οποία συμφώνησαν να λειτουργεί στο όνομά της επιχείρηση σκαφών αναψυχής, τα οποία ανήκαν στην κυριότητά του, με προσωπική εργασία από εκείνον, εισφορά από πλευράς της των σκαφών ιδιοκτησίας της, διαχείριση της επιχείρησής στο όνομά της αλλά με τη διενέργεια όλων των διαχειριστικών πράξεων από εκείνον, θέτοντας όπου απαιτείται το δικό της όνομα, πληρωμή όλων των υποχρεώσεων από τη λειτουργία της επιχείρησης από εκείνον, ενώ είχε συμφωνηθεί ότι από τα κέρδη που θα προέκυπταν μετά την εξόφληση όλων των υποχρεώσεων ποσοστό 60% αυτών θα αποδίδονταν σε εκείνη, ενώ 40% θα κρατούσε ο αντίδικος.
Υποστηρίζει ότι η διαχείριση της επιχείρησης γινόταν αποκλειστικά από τον αντίδικο, ενώ εκείνη το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα απουσίαζε από τη Ρόδο, καθώς διέμενε μόνιμα και εργαζόταν στη Θεσσαλονίκη.
Στην πορεία όμως λειτουργίας αυτής της επιχείρησης, δημιουργήθηκαν μεγάλες οικονομικές υποχρεώσεις, προς τρίτους, μεταξύ των οποίων και στο Δημόσιο, στο Δήμο κλπ.
Μετά από προτροπή και πίεση του αντιδίκου, όπως ισχυρίζεται, ο οποίος ήθελε να αποφύγει τυχόν αναγκαστική εκτέλεση τρίτων δανειστών υπέγραψαν μεταξύ τους δύο ιδιωτικά συμφωνητικά, με τα οποία φερόταν εκείνη ως ιδιοκτήτρια των σκαφών να μεταβιβάζει δύο από αυτά σε εκείνον, λόγω πώλησης και να εισπράττει και το τίμημα. Η φερόμενη όμως πώληση ουδόλως ολοκληρώθηκε και τυπικά, καθώς το ιδιοκτησιακό καθεστώς των σκαφών αυτών δεν μεταβλήθηκε στο νηολόγιο Ρόδου.
Yποστηρίζει ότι τα ιδιωτικά αυτά συμφωνητικά ήταν εικονικά και οι περιεχόμενες σε αυτά δηλώσεις βουλήσεως είναι φαινόμενες, αφού ουδεμία βούληση μεταβίβασης των σκαφών υπήρχε.
Ισχυρίζεται ακόμη ότι μια εξουσιοδότηση που φέρεται να υπέγραψε η ίδια δίνοντας στον αντίδικο την εντολή να μεταβιβάσει το σκάφος σε μονοπρόσωπη εταιρεία, είναι πλαστή.
Στόχος του αντιδίκου, όπως υποστηρίζει ήταν, να αποτραπεί ενδεχόμενη κατάσχεση τους από τρίτους δανειστές της επιχείρησης, την οποία διαχειριζόταν και είχε καταχρεώσει.
Την υπόθεση χειρίζεται ο δικηγόρος κ. Μηνάς Τσέρκης.
https://www.dimokratiki.gr/09-10-2014/periergi-ipothesi-10-touristika-skafi/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.