Ειδήσεις

Πολυτέλεια με λιγότερα χρήματα σε φθηνούς προορισμούς αναζητούν οι Βρετανοί

Τέσσερις στους πέντε Βρετανούς είναι πρόθυμοι να ανταλλάξουν τις διακοπές σε ξενοδοχεία 3 αστέρων σε δημοφιλείς προορισμούς της Ευρώπης με 5άστερα ξενοδοχεία σε φθηνότερους προορισμούς όπως η Αίγυπτος, η Τυνησία και η Τουρκία.

Την τάση αυτή αναδεικνύει έρευνα της easyJet σε δείγμα 2.000 Βρετανών.

Πάντως, παρά τη συνεχιζόμενη δύσκολη οικονομική κατάσταση, οι διακοπές παραμένουν βασική προτεραιότητα για τους Βρετανούς, με το ένα τρίτο των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι σχεδιάζει να κάνει περισσότερα ταξίδια φέτος από ό,τι πέρυσι.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι Βρετανοί θα κάνουν κατά μέσο όρο τρεις φορές διακοπές φέτος και θα επισκεφθούν τουλάχιστον δύο χώρες. Στην κύρια ταξιδιωτική απόδραση θα ξοδέψουν περίπου 3.000 λίρες.

Οι Βρετανοί ψάχνουν τις ευκαιρίες για να κλείσουν τις διακοπές τους και αρκετοί κάνουν κράτησε έως και 18 μήνες νωρίτερα από τον χρόνο του ταξιδιού τους.

Κυριαρχεί το all inclusive

Περισσότεροι από τους μισούς, εξάλλου, ανέφεραν ότι αναζητούν πακέτα διακοπών all inclusive. Μάλιστα, 4 στους 5 ερωτηθέντες είπαν ότι θα εξέταζαν τις διακοπές ενός μήνα σε ένα all-inclusive θέρετρο κατά τη διάρκεια του χειμώνα, εάν αποδεικνυόταν ότι είναι φθηνότερο από το να μείνουν στο σπίτι.

«Η πρόθεση ανταλλαγής των διακοπών των Βρετανών από ένα ξενοδοχείο 3 αστέρων σε παραδοσιακά ευρωπαϊκά hotspots σε θέρετρα πέντε αστέρων στην Τουρκία, το Μαρόκο και την Κύπρο είναι απόδειξη ότι οι Βρετανοί αναζητούν την πολυτέλεια με λιγότερα χρήματα», δήλωσε ο Γκάρι Γουίλσον, επικεφαλής των διακοπών της easyJet.

Μια άλλη βασική τάση είναι η αύξηση της επιθυμίας για οικογενειακές διακοπές με το 97% των γονέων να δηλώνουν ότι θέλουν να κάνουν τις διακοπές με τα παιδιά τους ακόμη και εάν αυτά αφού έχουν φύγει από το σπίτι. Επίσης, περισσότεροι Βρετανοί από προηγούμενες χρονιές είπαν ότι σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να σχεδιάσουν πιο φθηνά τις διακοπές τους.

Επίσης, οι Βρετανοί θέλουν να συνδυάσουν τις διακοπές τους με αθλητικά ή πολιτιστικά γεγονότα όπως οι μαραθώνιοι και οι συναυλίες.

Περισσότερο από το 80% των ερωτηθέντων της γενιάς Generation Z είπαν ότι θα πετούσαν σε κοντινές αποστάσεις για να δουν τον αγαπημένο τους DJ ή τραγουδιστή, με παρόμοιο ποσοστό της ίδιας ομάδας να θέλει να ταξιδέψει σε μέρη όπου έχουν γυριστεί οι αγαπημένες τους εκπομπές – “Jetflix and chilling”. όπως το θέτει η easyJet.

Πηγή: tornosnews.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου