Συνεργασία συνδιαφήμισης ξεκινάει μεταξύ του Δήμου Κω και της αεροπορικής εταιρείας Jet2, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του τουρισμού στο νησί. Το διαφημιστικό πρόγραμμα, συνολικού προϋπολογισμού 50.000 ευρώ, θα καλυφθεί εξίσου από τον Δήμο Κω και την Jet2, μοιράζοντας τη δαπάνη εξ ημισείας.
Όπως δήλωσε ο Διευθυντής Τουριστικού της ΚΩΑΝ κ. Πικιώνης Πέτρος στο kosnews24.gr, η καμπάνια θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο, επικεντρωμένη στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, και έχει ως βασικό στόχο την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης στις αρχές και το τέλος της σεζόν. Με ιδιαίτερη έμφαση στο τουριστικό πακέτο bed & breakfast, η συνεργασία αυτή φιλοδοξεί να προσελκύσει επισκέπτες που αναζητούν ποιοτικές διακοπές στο νησί της Κω.
Ο κ. Πικιώνης Πέτρος, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η συνεργασία αυτή αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς την επίτευξη του στρατηγικού μας στόχου για την ενίσχυση του τουρισμού, ιδιαίτερα στις περιόδους εκτός αιχμής. Η Κως παραμένει ένας δημοφιλής προορισμός για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, και μέσα από αυτή τη δράση, ευελπιστούμε να προσελκύσουμε ακόμα περισσότερους επισκέπτες που αναζητούν αυθεντικές και αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες. Η δράση αυτή εντάσσεται στη συνολική στρατηγική του Δήμου για την ανάδειξη της Κω ως ιδανικού προορισμού, καθώς και για την επέκταση της τουριστικής περιόδου, προς όφελος της τοπικής οικονομίας και κοινωνίας».
Πηγή: kosnews24.gr