«Οταν οι άλλες ομάδες της Α’ εθνικής κατηγορίας, ψάχνουν παίκτες, προπονητές, ο Διαγόρας, παρουσιάζει τα εισιτήρια του». Αυτή ήταν η βασική αναφορά του νέου Αντιπροέδρου της Διαγόρας ΠΑΕ., Δημήτρη Λερογιάννη, κατά την χθεσινή εκδήλωση στο ΑΚΤΑΙΟΝ, στην οποία η “κυανέρυθρη” ΠΑΕ, παρουσίασε τα εισιτήρια διαρκείας της νέας αγωνιστικής περιόδου. Ηθελε με αυτό τον τρόπο να αναδείξει το επίπεδο ετοιμότητας και οργάνωσης στο οποίο βρίσκεται ο Διαγόρας, κατάσταση την οποία μαρτυρούν τα γεγονότα. «Ολα άλλαξαν μέσα στην ομάδα» συμπλήρωσε, αφού πρώτα εξήγησε πως δεν αναφέρεται σε πρόσωπα. «Η ομάδα είναι αυτή που μένει, όμως αλλάξαμε τις δράσεις». Στην συνέχεια ο Αντιπρόεδρος, μίλησε για τους στόχους του Διαγόρα. Βασικός παραμένει η άνοδος στην Α’ εθνική κατηγορία. «Ξεκινάμε με το χτίσιμο γερών βάσεων, για ένα γερό οικοδόμημα. Ελπίζουμε με την βοήθεια όλων σας να φτάσουμε στο ρετιρέ». Από την αναφορά του Λερογιάννη, δεν έλειψε η αυτοκριτική, όπως και η ανάδειξη των σωστών κινήσεων που έκανε ο “γηραιός”. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, αποκτήθηκε εμπειρία η οποία αποτελεί βασικό ατού για το μέλλον. «Ναι κάναμε λάθη στο παρελθόν τα αναγνωρίζουμε, όμως μέσα από αυτά μάθαμε πολλά. Η εμπειρία είναι δεδομένη.
Ναι, όμως καταφέραμε πολλά. Κρατήσαμε ένα επιτυχημένο προπονητή που έχει τα ίδια όνειρα και φιλοδοξίες με εμάς. Σαν διοίκηση κλείσαμε τα αθλητικά κέντρα στα οποία θα προπονηθεί η ομάδα. Σχεδόν έχουν ολοκληρωθεί όλα τα θέματα».
Αναφορά στην οικογένεια του “γηραιού” και στα περί υγείας.
«Οταν μπήκα στην ομάδα διέκρινα κάτι το πολύ σημαντικό. Ο Διαγόρας είναι μία οικογένεια και σφύζει από υγεία. Και όταν κάτι σφύζει από υγεία δεν μπορεί παρά μόνο να δημιουργήσει. Και θα δημιουργήσουμε.
Μας λείπει κάτι. Είναι ο κόσμος αυτής της επιτυχημένης οργανωμένης προσπάθειας της ομάδας. Νομίζω ότι από εδώ και πέρα ξεκινά μία καινούργια προσπάθεια, θέλουμε τον κόσμο μαζί μας. Κάνουμε το παν για να το πετύχουμε».
Ο Λερογιάννης, ανέφερε και ένα παράδειγμα. «Δεν επιτρέπεται να είμαστε ένα νησί με 150.000 κόσμο και να μην έχουμε 3.000 στο γήπεδο. Ανεξάρτητα ποια είναι η ομάδα που παίζει. Τι ζητάμε;
Να έρθει ο κόσμος στο γήπεδο. Μόνος του με την οικογένεια του και να παρακολουθήσει αγώνα ποδοσφαίρου. βάζω ένα προσωπικό στόχο να βοηθήσω στον τομέα αυτό».
Αναφορα στο
αθλητικο κεντρο
«Σαν διοίκηση κάνουμε ορισμένες προσπάθειες για να φτιάξουμε ένα αθλητικό κέντρο ώστε η ομάδα μας να έχει μεγαλύτερη συμπαράσταση. Εκτιμούμε ότι θα έχουμε σύντομα αποτελέσματα».
Η επόμενη κίνηση ήταν η παρουσίαση προτάσεων της ΠΑΕ, για τα εισιτήρια, από την ομάδα μάρκετινγκ η οποία επιμελήθηκε του θέματος. Την παρουσίαση έκανε το μέλος του τμήματος μάρκετινγκ της εταιρίας Βίκυ Κυγάη.
Η πρώτη εντύπωση που δόθηκε, μέσω του φυλλαδίου που διέμεινε η ΠΑΕ, φανέρωσε μία οργανωμένη και σοβαρή προσπάθεια. Εχει συμπεριλάβει όλες τις κατηγορίες των πολιτών της Ρόδου και μάλιστα μπορεί ο καθένας να οδηγηθεί στο συμπέρασμα, ότι οι τιμές είναι προσιτές προς τον κάθε ενδιαφερόμενο.
Τα σημαντικότερα στοιχεία δημοσιεύονται ακολούθως:
Στην πρώτη κάρτα διακρίνονται με διαφορετικά χρώματα (αριστερά) οι κατηγορίες των εισιτηρίων, ενώ στο κέντρο, διακρίνονται οι θέσεις που έχουν μέσα στο γήπεδο.
Στην δεύτερη κάρτα αναφέρονται, οι κατηγορίες των εισιτηρίων και το κόστος.
Στη τρίτη και τελευταία, παρουσιάζεται το χρονοδιάγραμμα.