H Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων κλήθηκε να διερευνήσει μία οικονομική απάτη, στην οποία μία 52χρονη γυναίκα έχασε 3.700 ευρώ από τον τραπεζικό της λογαριασμό.
Στις 4 Μαρτίου 2025, η γυναίκα έλαβε κλήση από έναν άγνωστο άνδρα, ο οποίος παρουσιάστηκε ως λογιστής και την ενημέρωσε ότι ήταν δικαιούχος του κρατικού επιδόματος “MarketPass”. Ο δράστης, με πειστικό λόγο, την έπεισε να του δώσει τα στοιχεία της τραπεζικής της κάρτας, καθώς και τον κωδικό ασφαλείας της, προκειμένου να της κατατεθεί το υποτιθέμενο επίδομα.
Λίγο αργότερα, διαπίστωσε ότι από τον λογαριασμό της πραγματοποιήθηκαν πολλαπλές μεταφορές χρημάτων, συνολικού ύψους 3.700 ευρώ, μέσω διαδικτυακής τραπεζικής πλατφόρμας. Οι μεταφορές πραγματοποιήθηκαν σε λογαριασμούς με αιτιολογίες που υποδήλωναν διαμεσολάβηση μέσω Revolut και άλλων χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών. Όταν επικοινώνησε με τον πραγματικό της λογιστή, συνειδητοποίησε την απάτη και έσπευσε να καταθέσει αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγών στην τράπεζά της.
Η αστυνομία διεξάγει προανάκριση για την υπόθεση οικονομικής απάτης, με στόχο να εντοπίσει τον δράστη μέσω των τραπεζικών μεταφορών και των τηλεπικοινωνιακών στοιχείων.
Οι αρχές καλούν τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί απέναντι σε τηλεφωνικές κλήσεις που ζητούν προσωπικά τραπεζικά στοιχεία. Επισημαίνουν ότι καμία δημόσια υπηρεσία δεν ζητά στοιχεία καρτών ή κωδικούς μέσω τηλεφώνου, ενώ οι πολίτες θα πρέπει να επαληθεύουν οποιαδήποτε πληροφορία μέσω των επίσημων καναλιών επικοινωνίας.
Απάτη “marketpass” μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας
