Με δυναμική παρουσία στη μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού στον κόσμο ΄΄ΙTB Berlin 2025΄΄ και θετικά μηνύματα για τη νέα σεζόν, επέστρεψε από το Βερολίνο η αποστολή του Δήμου Κω, με επικεφαλής το Δήμαρχο Θεοδόση Νικηταρά, που εκπροσώπησε το νησί σε μία από τις μεγαλύτερες τουριστικές αγορές.
Η ITB Berlin είναι το κορυφαίο επαγγελματικό γεγονός του τουρισμού, προσελκύοντας 100.000 επισκέπτες και περισσότερους από 1.300 εκθέτες, οι οποίοι διαμορφώνουν τις παγκόσμιες τάσεις του τουρισμού και καθορίζουν τις μελλοντικές συνεργασίες.
Η παρουσία της Κω, με δικό της μεγάλο περίπτερο 86m2, κέρδισε τις εντυπώσεις επιχειρηματιών, συνεργατών και επισκεπτών, ενισχύοντας τη διεθνή παρουσία και την αναγνώριση του νησιού μας.
Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, στο περίπτερο συμμετείχαν ως συνεκθέτες επιχειρήσεις που προσέφεραν ολοκληρωμένη εικόνα του τουριστικού προϊόντος της Κω.
Μέσα από βίντεο, φωτογραφικό υλικό, στοχευμένες παρουσιάσεις αλλά και απευθείας επαφές με επαγγελματίες του τουρισμού, αναδείχθηκαν οι υπηρεσίες και οι εμπειρίες που προσφέρει ο τόπος μας.
Στην ίδια κατεύθυνση, προωθώντας τον μεγάλο στόχο σύνδεσης της τοπικής παραγωγής και της γαστρονομίας του νησιού μας με τον τουρισμό, σημαντική ήταν η συμβολή των συμπατριωτών μας παραγωγών που πρόσφεραν προϊόντα τους, αξιοποιώντας την σημαντική ευκαιρία να παρουσιαστούν σε διεθνές κοινό, μέσω του περιπτέρου της Κω.
Το περίπτερο της Κω, με ευθύνη του “ΚΩΑΝ – Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού Κω” που ανέλαβε την κατασκευή, διαχείριση και προώθηση του, ήταν από τα ομορφότερα και πιο εντυπωσιακά της έκθεσης.
Φιλοξένησε τις συναντήσεις των συνεκθετών και επαγγελματιών που συμμετείχαν, αλλά και ειδική εκδήλωση με επαγγελματίες του τουρισμού και εκπροσώπους διεθνών ΜΜΕ, όπου παρουσιάστηκε το τουριστικό προφίλ της Κω, προβλήθηκαν τοπικά προϊόντα και ανακοινώθηκε η πρόσκληση για press trip τον Οκτώβριο, κατά τη διάρκεια της Ιπποκρατικής Εβδομάδας.
Επίσης, κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με στρατηγικούς συνεργάτες του νησιού μας, μερικές από αυτές :
Fraport, για τη διαμόρφωση της κοινής στρατηγικής του προορισμού για τις σεζόν 2026-2027.
Αεροπορικές εταιρείες όπως η Jet2 και η easyJet, με στόχο την ανάπτυξη των δρομολογίων προς την Κω για το 2025.
Διαφημιστικές εταιρείες και κορυφαία διεθνή μέσα, όπως το Disney+ και το National Geographic, για την προώθηση του προορισμού.
Με αυτές τις στρατηγικές κινήσεις, η Κως συνεχίζει στην πορεία ποιοτικής ανάπτυξής της ως κορυφαίος προορισμός, χτίζει ισχυρές συνεργασίες και ενισχύει την τουριστική ταυτότητα του νησιού, στηρίζοντας την τοπική οικονομία.