Η επιστροφή του Γερμανού τουρίστα συνεχίστηκε και φέτος και μάλιστα ρυθμό διπλάσιο σε σύγκριση με τις ανταγωνίστριες με την Ελλάδα χώρες της Μεσογείου: όπως σημειώνουν μάλιστα στο Capital.gr υψηλόβαθμα στελέχη της TUI Hellas, θυγατρική του μεγαλύτερου ταξιδιωτικού ομίλου παγκοσμίως TUI Travel PLC, ο αριθμός των Γερμανών επισκεπτών που διακινήθηκαν φέτος στη χώρα μέσω του ομίλου θα ξεπεράσει τις 400 χιλ. (από τα συνολικά 2,7 εκατ. περίπου Γερμανών που υπολογίζεται ότι θα επισκεφτούν την Ελλάδα), σημειώνοντας διψήφιο ποσοστό αύξησης- οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για άνοδο 12%- σε σύγκριση με την περσινή χρονιά.
O γνωστός tour operator σκοπεύει επίσης να επενδύσει περαιτέρω στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά τη διετία 2015-2016. Αυτή τη στιγμή ο όμιλος συνεργάζεται με 2.800 ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα, ενώ διατηρεί joint ventures με την αλυσίδα Grecotel (17 ξενοδοχεία) και την κυπριακών συμφερόντων Atlantica για 23 συνολικά ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο.
Και τα φετινά νούμερα δείχνουν, σύμφωνα με τα στελέχη της TUI Hellas, δυνατό «come back» της Ελλάδας στην αγορά της Γερμανίας, υπάρχουν όμως ακόμη πολλά περιθώρια για μεγαλύτερη ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού. Οι πρώτες ενδείξεις συνηγορούν πάντως πως το κύμα αφίξεων από τη Γερμανία θα είναι εξίσου έντονο και την επόμενη χρονιά, εφόσον φυσικά συντηρηθεί το υπάρχον κλίμα σταθερότητας και ομαλότητας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ εξάλλου, η χώρα αποτελεί πλέον σημαντικό προορισμό για τον όμιλο της TUI, ο οποίος τη φετινή σεζόν διακίνησε συνολικά περισσότερους από 2 εκατ. τουρίστες προς τους ελληνικούς προορισμούς, ενώ το κλίμα φαίνεται τώρα πια να είναι ιδιαίτερα θετικό. Τα παραπάνω αποδεικνύονται και από την επικείμενη επίσκεψη του Διευθύνοντα Συμβούλου της TUI Travel PLC Peter Long στην Αθήνα στο πλαίσιο του 13ου ετήσιου συνεδρίου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (20 και 21 Οκτωβρίου), τη δεύτερη μέσα σε δύο χρόνια.
Ο Peter Long αναμένεται ότι θα έρθει, όπως λένε οι πληροφορίες, με θετικές ειδήσεις στις αποσκευές του, τόσο αναφορικά με τα ποσοστά ανόδου της επισκεψιμότητας προς την Ελλάδα, αλλά και σε ό,τι έχει να κάνει με την περαιτέρω ανάπτυξη του ομίλου επί ελληνικού εδάφους. Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου είχε έλθει ακριβώς πριν από ένα χρόνο, πραγματοποιώντας συνάντηση και με τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.
Εν τούτοις, παραμένει το ζήτημα της μεγάλης εποχικότητας του ελληνικού τουρισμού, όπως και το θέμα των χαμηλών υπηρεσιών σε σύγκριση με την Τουρκία και την Ισπανία… δύο θέματα που θα πρέπει σύμφωνα με τον όμιλο να αντιμετωπιστούν άμεσα αν η χώρα θέλει να μπει δυναμικά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Καθώς όμως τα τουριστικά πακέτα για το 2015 έχουν ήδη διαμορφωθεί, η μεγάλη μάχη για την επιμήκυνση της ελληνικής τουριστικής σεζόν θα δοθεί πιο συντονισμένα από το 2016 και μετά.
Πηγή:www.capital.gr