Ειδήσεις

Έξι στους δέκα Βρετανούς θέλουν bucket-list δραστηριότητες το 2025

Έξι στους δέκα Βρετανούς ταξιδιώτες θα ξοδέψουν χρήματα σε ονειρεμένες bucket list δραστηριότητες το 2025, σύμφωνα με έρευνα της Mastercard. Ποσοτικά πρόκειται για το 83% των Gen Zs και το 75% των Millennials (ηλικίας 29 έως 44).

Μάλιστα, σχεδόν τα δύο τρίτα (65%) των ενηλίκων Gen Z, ηλικίας 18 έως 28 ετών, σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα για εμπειρίες φέτος.

Σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, περίπου οι μισοί (48%) σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα σε εμπειρίες το 2025 από ό,τι πέρυσι.

Δημοφιλέστερες εμπειρίες
Ταξίδια αναψυχής, εμπειρίες φαγητού, τέχνες και θέατρο, ταινίες, ζωντανή μουσική και οικογενειακές εκδηλώσεις είναι από τις πιο δημοφιλείς εμπειρίες στις οποίες σκοπεύουν να περάσουν οι άνθρωποι το 2025, έδειξε η έρευνα.

Σχεδόν ένας στους πέντε (18%) ανθρώπους σχεδιάζει να σημειώσει δύο ονειρικές εμπειρίες το 2025.

Η Beatrice Cornacchia, εκτελεστική αντιπρόεδρος μάρκετινγκ και επικοινωνίας για την Ασία-Ειρηνικό, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, την Ευρώπη στη Mastercard, δήλωσε: «Βλέπουμε μια αλλαγή στις προτεραιότητες των καταναλωτών φέτος, με τους ανθρώπους να κάνουν οικονομία στις καθημερινές δαπάνες για να προσφέρουν εμπειρίες που πάντα ονειρευόντουσαν».

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι σημαντικός αριθμός ανθρώπων μειώνει τις παροχές πολυτελείας (36%), το φαγητό έξω (36%) και τις συνήθειες καφέ και φαγητού (35%) προκειμένου να ξοδέψουν περισσότερα σε αναμνήσεις και εμπειρίες.

Οι περισσότεροι (75%) άνθρωποι είπαν ότι οι εμπειρίες προσφέρουν την καλύτερη αξία σε σύγκριση με άλλους και ταιριάζουν στον προϋπολογισμό και τους στόχους τους για εξοικονόμηση (78%).

Πηγή: tourismtoday.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου