Είναι γεγονός ότι ο διαγωνισμός για τις ιδιωτικοποιήσεις των περιφερειακών αεροδρομίων προβλέπει τέλη 14 ευρώ ανά επιβάτη κατά τη διάρκεια των έργων στα αεροδρόμια από τους ιδιώτες επενδυτές και 20 ευρώ όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες.
Το ζήτημα αυτό προκάλεσε προβληματισμό στους τουριστικούς επιχειρηματίες και για το κατά πόσο τελικά η ιδιωτικοποίηση θα αποδειχθεί ωφέλιμη για τον τουρισμό.
Σύμφωνα, ωστόσο, με στελέχη αεροπορικών εταιριών, η επιβάρυνση αυτή καταργεί υπάρχοντα τέλη και τα ποσά κρίνονται ανταγωνιστικά, καθώς στα αεροδρόμια της Μεσογείου το σχετικό τέλος ανά επιβάτη κινείται στα 22 με 24 ευρώ και, ως εκ τούτου, δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας. ‘Αλλωστε, εάν υπήρχε τέτοιος κίνδυνος θα αντιδρούσαν ήδη πρώτες οι αεροπορικές εταιρίες, που δραστηριοποιούνται στα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας και θα πλήττονταν από υπερβολικές επιβαρύνσεις στους επιβάτες.
tornosnwes.gr
Γιατί ο συντάκτης δεν κατονομάζει ποιών αεροπορικών εταιρειών τα στελέχη κρίνουν ότι τα νέα τέλη είναι ανταγωνιστικά; Πως μπορεί ο αναγνώστης να διαπιστώσει ότι το άρθρο λέει όντως την αλήθεια;