Ειδήσεις

H Κίνα η μεγαλύτερη πηγή τουρισμού τα επόμενα χρόνια

Η Signe Jungersted, υπεύθυνη Νέων Αγορών του Οργανισμού Τουρισμού Κοπεγχάγης, πραγματοποίησε εκτενή μελέτη στις πρακτικές 13 ευρωπαϊκών πόλεων για την προσέλκυση τουρισμού από την Κίνα. Τ

Τις αποτελεσματικότερες από αυτές τις πρακτικές θα παρουσιάσει στο συνέδριο της Boussias Communications Hospitality.Next, στις 18 Νοεμβρίου στην Αθήνα.

Καθώς όλα δείχνουν ότι η Κίνα θα αποτελέσει τα επόμενα χρόνια τη μεγαλύτερη πηγή τουρισμού σε παγκόσμια κλίμακα, κάποιες ευρωπαϊκές πόλεις έχουν ήδη προβεί σε σημαντικές ενέργειες για την προσέλκυσή τους.
Επτά από τους 13 τουριστικούς οργανισμούς πόλεων που μελετήθηκαν στο πλαίσιο της έρευνας Chinavia, αντιμετωπίζουν την κινεζική αγορά ως στρατηγική προτεραιότητα μέσης και άνω σημασίας.
Οκτώ από αυτούς προβλέπουν ρυθμό ανάπτυξης 5% και άνω για τη συγκεκριμένη αγορά για τα επόμενα πέντε χρόνια.
Ταυτόχρονα όμως, χαρακτηρίζουν το επίπεδο της μέχρι στιγμής δραστηριοποίησής τους ως μέτριο.

Το εύρος του προϋπολογισμού που διαθέτουν για την προσέλκυση κινέζων τουριστών κυμαίνεται από 0 έως 100.000 ευρώ, αν και τα ποσά που διαθέτουν οι οργανισμοί τουρισμού ευρωπαϊκών πόλεων είναι περιορισμένα γενικότερα.
Έξι από τις 13 ευρωπαϊκές πόλεις διαθέτουν ιστοσελίδα στα κινέζικα.

Όσον αφορά τις δραστηριότητες μάρκετινγκ στις οποίες προβαίνουν οι ευρωπαϊκές πόλεις, 10 στις 13 έχουν δημιουργήσει διαφημιστικές μπροσούρες και άλλο έντυπο υλικό στα κινέζικα.
Κατά μέσο όρο, οι ευρωπαϊκές πόλεις έχουν δημιουργήσει 2 με 5 διαφορετικά έντυπα.

Έξι από τις δεκατρείς πόλεις διαθέτουν την ιστοσελίδα τους και στα κινέζικα.
Τρεις από τις πόλεις αυτές διαθέτουν ιστοσελίδα με βάση την Κίνα και μόνο μία έχει κινέζικο domain name.
Οι πληροφορίες που διαθέτουν στα κινέζικα αποτελούν μέρος μόνο της πληροφορίας που διατίθεται σε άλλες γλώσσες.
Τρεις από τις έξι έχουν ωστόσο προσαρμόσει πλήρως το περιεχόμενο αυτό, ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες των κινέζων καταναλωτών.

Πέντε από τις δεκατρείς ευρωπαϊκές πόλεις έχουν παρουσία στα κινέζικα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όλες τους στο microblog του Sina Weibo και μία και στο Renren, το κινέζικο αντίστοιχο του Facebook.
Η δραστηριότητά τους στα social media εστιάζεται κυρίως στις αναρτήσεις σε blogs και σε διαδικτυακούς διαγωνισμούς.

Εννέα από τις δεκατρείς ευρωπαϊκές πόλεις της έρευνας διαθέτουν προσωπικό εξοικειωμένο με την κινέζικη γλώσσα και κουλτούρα και τρεις από αυτές έχουν εμπειρία στον τομέα των δημοσίων σχέσεων και των ψηφιακών μέσων της Κίνας.

Έξι ευρωπαϊκές πόλεις διαθέτουν δικά τους γραφεία στην Κίνα.
Οι πόλεις που προχώρησαν πρώτες στην προσέλκυση τουρισμού από την Κίνα –συμπεριλαμβανομένου του Μονάχου, του Άμστερνταμ, του Ελσίνκι και της Βιέννης- εστίασαν σε πιο παραδοσιακά μέσα, όπως το Β2Β μάρκετινγκ (δραστηριότητες PR, ταξίδια εξοικείωσης, έντυπο υλικό κ.λπ.).

Όσον αφορά την αξιοποίηση ψηφιακών μέσων μάρκετινγκ, όλες οι ευρωπαϊκές πόλεις βρίσκονται στο ίδιο αρχικό επίπεδο.

Εστίαση στη νέα γενιά κινέζων ταξιδιωτών
Οι οργανισμοί τουρισμού ευρωπαϊκών πόλεων εντοπίζουν ως κρισιμότερους παράγοντες για την επιτυχή προσέλκυση τουρισμού από την Κίνα 1) τις απευθείας πτήσεις, 2) τη διάθεση πληροφορίας στα κινέζικα και 3) την ευκολία απόκτησης visa. Πιστεύουν, παράλληλα, ότι αξίζει να στοχεύσουν στις νεαρότερες ηλικίες ταξιδιωτών, οι οποίοι ταξιδεύουν για αναψυχή, αναζητούν ουσιαστικές εμπειρίες και είναι διατεθειμένοι να ταξιδέψουν μακριά προκειμένου να τις βιώσουν.

tornosnews

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου