Το πρόγραμμα προβολής της Ρόδου στο εξωτερικό την περίοδο 2014 -2015 αποτέλεσε χθες μεταξύ άλλων αντικείμενο συζήτησης στη συνεδρίαση της εκτελεστικής επιτροπής του ΠΡΟΤΟΥΡ.
Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε υπό την προεδρία του κ. Αντώνη Καμπουράκη και συμμετείχαν οι αντιδήμαρχοι Τουρισμού κ. Μαρίζα Χατζηλαζάρου, και Πολιτισμού κ. Τέρης Χατζηιωάννου, ο οικονομικός επόπτης του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου κ. Γιώργος Αντώνογλου και ο διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ κ. Μπάμπης Παλογιαννίδης.
Στη συνεδρίαση ο πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΠΡΟΤΟΥΡ και πρόεδρος της ΕΞΡ κ. Αντώνης Καμπουράκης αναφέρθηκε σε όσα έχουν γίνει μέχρι τώρα για την προβολή της Ρόδου στο εξωτερικό . Ομίλησε όμως και για τις δράσεις που θα πρέπει να υλοποιηθούν την περίοδο 2014 -2015.
«Ο πρόεδρος της εκτελεστικής επιτροπής κ.Αντώνης Καμπουράκης μας ενημέρωσε για όσα έχουν γίνει την τρέχουσα περίοδο για την προβολή της Ρόδου στο εξωτερικό. Να μην ξεχνάμε τη μεγάλη σημασία που είχε το αφιέρωμα που έγινε στη Ρόδο από το Μουσείο του Λούβρου αλλά και την παρουσία στην τουριστική έκθεση World Travel Market που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο στις αρχές Νοεμβρίου», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού κ. Τέρης Χατζηιωάννου.
Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο πολιτισμού συζήτηση έγινε και για την ανάγκη να στραφεί η Ρόδος και σε άλλες τουριστικές αγορές που αναπτύσσονται ραγδαία τα τελευταία χρόνια, όπως της Κίνας, της Ινδίας και της Βραζιλίας.
«Συζητήσαμε για τις δράσεις που μπορούν να υλοποιηθούν για την προβολή της Ρόδου στο εξωτερικό. Εστιάσαμε στη νέα στρατηγική τουριστικής προβολής που θα πρέπει να εφαρμοσθεί προκειμένου να υπάρξουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τη Ρόδο.
Σε αυτό τον αγώνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως όπλο και η νέα τεχνολογία. Ουσιαστικά προσπαθούμε να οργανωθούμε όσο πιο καλά γίνεται χωρίς να υπερβαίνουμε τις οικονομικές μας δυνατότητες. Οι δράσεις προβολής της Ρόδου για το έτος 2015 θα πρέπει να είναι πιο στοχευμένες και ανταποδοτικές για τον προορισμό», δήλωσε ο κ. Τέρης Χατζηιωάννου.
«Με αφορμή το σχέδιο για τον προϋπολογισμό του ΠΡΟΤΟΥΡ συζητήσαμε για τις δράσεις προβολής που μπορούν να υλοποιηθούν με τα οικονομικά μέσα που διαθέτουμε. Θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για να έχουμε εξίσου καλά αποτελέσματα. Συζητήσαμε και για το «άνοιγμα» σε νέες τουριστικές αγορές που μπορούν να δώσουν μεγάλο αριθμό τουριστών στη Ρόδο. Θα υλοποιηθούν δράσεις και για την επιμήκυνση της θερινής σεζόν.
Θα δουλέψουμε περισσότερο και με διαφορετική λογική. Δεν είναι κακό να κάνουμε χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Έτσι η προβολή της Ρόδου θα έχει πιο άμεσα αποτελέσματα», δήλωσε η αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Μαρίζα Χατζηλαζάρου.
https://www.dimokratiki.gr/22-11-2014/se-sinedriasi-tis-e-e-tou-protour-sizitithike-programma-provolis-tis-rodou/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.