Ειδήσεις

Γ. Τσακίρης: ο ιατρικός τουρισμός μπορεί να γίνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Ελλάδας

O ιατρικός τουρισμός μπορεί να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την Ελλάδα, να ενισχύσει σημαντικά τα έσοδα και να συμβάλει στην αντιμετώπιση της υψηλής εποχικότητας του Ελληνικού τουρισμού, ενώ η Ελλάδα, αν και καθυστερημένα, εισέρχεται με αξιώσεις στην αγορά του Ιατρικού Τουρισμού.

Αυτό επισήμανε ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, κ. Γιώργος Τσακίρης μιλώντας σε εκδήλωση για τον ιατρικό τουρισμό στη Θεσσαλονίκη.

Όπως είπε ο πρόεδρος του ΞΕΕ, το απόθεμα νοσοκομειακών υποδομών της χώρας μας, το επαρκές και άξιο ιατρικό δυναμικό σε συνδυασμό με τις κλιματικές συνθήκες της Ελλάδας και σε σύμπραξη με την ξενοδοχειακή υποδομή της, μπορούν να συνθέσουν ένα ανταγωνιστικότατο προϊόν ιατρικού τουρισμού.

Χαρακτήρισε δε την προσαρμογή των παραπάνω υποδομών, τα τελευταία 2 χρόνια, στις διεθνείς προδιαγραφές και απαιτήσεις του ιατρικού τουρισμού, εντυπωσιακή.

«Πολλά νοσοκομεία διαθέτουν πλέον διεθνώς αναγνωρίσιμες πιστοποιήσεις. Εταιρείες προώθησης και marketing του ιατρικού τουρισμού επικουρούν την κοινή προσπάθεια μας», δήλωσε ο κ. Τσακίρης.

Όπως επισήμανε, το ΞΕΕ ξεκίνησε να επενδύσει τον ιατρικό τουρισμό από το 2012 οπότε δημιούργησε μια επιτροπή από επιστήμονες χρηματοδοτώντας μελέτη για την ανάπτυξη του ιατρικού τουρισμού στην Ελλάδα.

«Αισθανόμαστε δικαιωμένοι» είπε ο κ. Τσακίρης «για τη σημαντική ανταπόκριση που βρήκαν αυτές οι πρωτοβουλίες μας από τις επιχειρήσεις του κλάδου μας αλλά και του κλάδου υγείας».Επισήμανε δε, ότι ελληνικός τουρισμός χωρίς ελληνικά ξενοδοχεία, όπως και Ιατρικός τουρισμός χωρίς ελληνικά ξενοδοχεία δεν γίνεται, καθώς και ότι οι ξενοδοχειακές μονάδες της χώρας, τα τελευταία 4 χρόνια της κρίσης έχουν δώσει σημαντικές μάχες για την οικονομική τους επιβίωση, και για την αντιμετώπιση των ρεφορμιστικών αξιώσεων των εκπροσώπων των δανειστών μας.

Για την αύξηση του ΦΠΑ στη διαμονή, ο κ. Τσακίρης είπε ότι πάει τη χώρα πίσω και αποσυντονίζει τον τουρισμό καθώς και ότι, συνίσταται σκληρή δουλειά, καινοτομία και δημιουργικότητα, «για να εξισορροπήσουμε την επερχόμενη μείωση της ανταγωνιστικότητάς μας και να βελτιώσουμε την ποιότητα και την τελική τιμή του προϊόντος μας».

Στο πλαίσια αυτής της προσπάθειας, το ΞΕΕ θα επικεντρωθεί στο τρίπτυχο: διαφοροποίηση, εμπλουτισμός του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος και ανάδειξη ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου