Πεντακόσια εκατομμύρια ευρώ χάθηκαν κατά τις πρώτες ημέρες του νέου έτους από την αγορά, σύμφωνα με έρευνα της Εθνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ).
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας, Βασίλης Κορκίδης, δήλωσε ότι ο φόβος των καταναλωτών λόγω των πολιτικών εξελίξεων και των πρόωρων εκλογών συρρίκνωσε τη δαπάνη των καταναλωτών για χριστουγεννιάτικα δώρα κατά 20% σε σχέση με την εορταστική περίοδο του προηγούμενου έτους.
Τόνισε μάλιστα πως το μεγαλύτερο μέρος του επιχειρηματικού κόσμου ήταν αντίθετο με τις πρόωρες εκλογές, με το 77% των επιχειρήσεων να μη θέλουν προσφυγή στην κάλπη με αφορμή την προεδρική εκλογή.
Για κίνδυνο «παγώματος» παραγωγής εξαγώγιμων προϊόντων από την ελληνική μεταποίηση και βιομηχανία, έκανε επίσης λόγο, σύμφωνα με το skai.gr, ο επικεφαλής του εμπορικού τμήματος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Νίκος Βασιλείου.
Τόνισε πως οι πολιτικές εξελίξεις προκαλούν ανησυχίες σε συνεργαζόμενους εμπόρους στο εξωτερικό, γεγονός που οδηγεί ελληνικές επιχειρήσεις σε στασιμότητα παραγωγής αγαθών που προορίζονται για τις αγορές εκτός Ελλάδος.
Πηγή:capital.gr