Και τυπικά ξεκίνησε χθες η διαφημιστική προεκλογική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ, με το πρώτο επίσημο τηλεοπτικό σποτ. Θα πρόκειται -σύμφωνα με πληροφορίες του theTOC.gr.- για μια καμπάνια με θετικό περιεχόμενο για το «μέλλον που ξεκίνησε», χωρίς να αρνείται και το στοιχείο της… υπενθύμισης του τι μέτρα ελήφθησαν τα τελευταία χρόνια, ιδίως με Αντ. Σαμαρά πρωθυπουργό.
Σποτάκια με θετικό περιεχόμενο
Θετική ψήφο –καθαρή εντολή θα διεκδικήσει σημειωτέον το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. «Θέλουμε να προβάλλουμε τι είμαστε», είναι η φράση που ακούγεται στον 3ο όροφο των γραφείων της Κουμουνδούρου, όπου και εδρεύει το επικοινωνιακό επιτελείο.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα φροντίσει να θυμίσει τα κοινωνικά αποτελέσματα της κυβερνητικής πολιτικής ή ότι θα μένει αναπάντητη η προπαγάνδα της άλλης πλευράς. (Για παράδειγμα, στο πρώτο σποτ του πρωθυπουργού, μια ομάδα που δραστηριοποιείται στα social media απάντησε ακαριαία με το σποτάκι, «Θράσος ή αλήθεια;»).
Αξιοπρέπεια –Δημοκρατία –Δικαιοσύνη, είναι οι τρεις λέξεις –κλειδιά που έχουν επιλεγεί -και όχι τυχαία. Ο ΣΥΡΙΖΑ στην πραγματικότητα δεν στοχεύει σε ειδικά ακροατήρια, γιατί «όταν πηγαίνεις να πιάσεις την αυτοδυναμία, δεν απευθύνεσαι σε επιμέρους ακροατήρια, απευθύνεσαι στο όλον», είναι η άποψη του Τάσου Κορωνάκη, οργανωτικού υπευθύνου του ΣΥΡΙΖΑ και εκ των υπευθύνων της καμπάνιας (μαζί με τους Πάνο Σκουρλέτη και Αλέκο Καλύβη).
Και ειδικές καμπάνιες
Θα γίνουν ωστόσο και ειδικές καμπάνιες, π.χ. για τους ετεροδημότες ή για τους κατοίκους του εξωτερικού, κάποιες φορές και με αρκετή δόση πρωτοτυπίας. Αναφορικά με τους ετεροδημότες ειδικότερα, θα προβληθεί η ιδέα, «με ένα ΙΧ ταξιδεύουμε τρεις –τέσσερις», ακόμη και χωρίς να γνωρίζονται καλά –καλά δηλαδή, αλλά θα τους …ενώνει η επιθυμία εκλογικής νίκης του ΣΥΡΙΖΑ.
thetoc.gr