Mε προσφορές και εκπτώσεις στην εσωτερική αγορά επιχειρούν να τονώσουν τις κρατήσεις τους με Ελληνες τουρίστες οι ξενοδόχοι της χώρας είτε μεμονωμένα είτε μέσα από τις τοπικές Ενώσεις Ξενοδόχων και Οργανισμών Τουρισμού.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού (ΠΡΟΤΟΥΡ), ο οποίος με το σλόγκαν «Φέτος θα σας κακομάθουμε στη Ρόδο» θα επικοινωνήσει το επόμενο διάστημα την απόφαση των ξενοδόχων του νησιού να μειώσουν κατά 20% τις τιμές τους, ζητώντας την «ψήφο» των Ελλήνων τουριστών. Σύμφωνα με την ΠΡΟΤΟΥΡ οι μέσες τιμές για δίκλινο δωμάτιο με πρωινό ήταν πέρυσι σε ξενοδοχείο 5 αστέρων (πολυτελείας) 170 ευρώ και φέτος θα πέσουν στα 140 ευρώ σε ξενοδοχεία 4 αστέρων (Α΄ κατηγορίας) από 140 ευρώ θα διαμορφωθούν στα 110 ευρώ, σε ξενοδοχεία 3 αστέρων (Β΄ κατηγορίας) από 100 ευρώ στα 80 ευρώ στα ξενοδοχεία 2 αστέρων (Γ΄ κατηγορίας) από 90 ευρώ στα 70 ευρώ, στα ξενοδοχεία με 1 αστέρι (Δ΄ κατηγορίας) από 60 ευρώ στα 50 ευρώ και (Ε΄ κατηγορίας) από 50 ευρώ στα 40 ευρώ.
Παράλληλα, η ΠΡΟΤΟΥΡ προκειμένου να προσελκύσει τουρίστες από τη Βόρεια Ελλάδα θα τρέχει έως τα τέλη Ιουνίου στη Θεσσαλονίκη το πρόγραμμα «Φέτος στη Ρόδο πάμε με ταξί». Σε 40 ταξί της πόλης με διαφήμιση της Ρόδου σε εμφανές σημείο έχουν τη δυνατότητα οι Θεσσαλονικείς να συμπληρώσουν ένα έντυπο προκειμένου να συμμετέχουν σε κλήρωση για δωρεάν διακοπές στη Ρόδο.
H Ρόδος λόγω της πολιτικής των προσφορών και των εκπτώσεων που υιοθέτησαν οι ξενοδόχοι της και στις ξένες αγορές εντυπωσιάζει με την ανθεκτικότητά της ως τουριστικός προορισμός σε μία δύσκολη διεθνώς οικονομική περίοδο. Στο πεντάμηνο φέτος παρουσιάζει σε επίπεδο αφίξεων από το εξωτερικό αύξηση κατά 5% φθάνοντας τις 212.000 από 202.000 το ίδιο διάστημα του 2008. Επίσης, τον Μάιο οι αφίξεις ξένων εμφάνισαν οριακή άνοδο κατά 0,73% συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Προσφορές και εκπτώσεις ανακοινώνουν κατά καιρούς συλλογικά για συγκεκριμένες χρονικές περιόδους Ενώσεις Ξενοδόχων της χώρας.
Την πολιτική των εκπτώσεων και προσφορών έχουν υιοθετήσει και μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων όπως για παράδειγμα η Louis Hotels και η Grecotel. H Louis Hotels ανακοίνωσε εκπτώσεις στις μονάδες της έως 20% ακόμη και τον Αύγουστο. Από την πλευρά της η Grecotel θέτοντας ως προϋπόθεση οι κρατήσεις να γίνουν έως 30 Ιουνίου προχωρά σε έναν συνδυασμό προσφορών. Ενδεικτικά, σε επιλεγμένες μονάδες της παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες της να μείνουν 7 νύχτες και να πληρώσουν για τις 6, να μείνουν 10 νύχτες και να πληρώσουν για τις 9 ή να μείνουν 12 νύχτες και να πληρώσουν για τις 10. Επίσης, θέτοντας μίνιμουμ αριθμό διανυκτερεύσεων προσφέρει δωρεάν τη διαμονή των παιδιών αλλά και για κάποιες ημέρες δωρεάν το δείπνο.