Εντείνεται η προβολή για προσέλκυση τουριστών

Με δράσεις προβολής στην Ελλάδα και το εξωτερικό επιχειρεί ο Οργανισμός Ροδιακού Τουρισμού (ΠΡΟΤΟΥΡ) να αναστρέψει το αρνητικό κλίμα που διαμορφώθηκε και για την περιοχή μας, μετά τα επεισόδια που σημειώθηκαν πρόσφατα στην Αθήνα .

Στόχος είναι να αυξηθούν οι κρατήσεις στα ξενοδοχεία της περιοχής μας που τώρα είναι σε ύφεση, όπως δήλωσε στη “δ” ο διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ Μπάμπης Παλογιαννίδης.
“Τα μηνύματα συνεχίζουν να είναι αρνητικά από το εξωτερικό. Με τις δράσεις που έχουμε προγραμματίσει, καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια να πείσουμε τους Ευρωπαίους ότι η Ρόδος είναι ασφαλής προορισμός”, τόνισε ο κ. Παλογιαννίδης.
Την προσεχή Παρασκευή αναμένονται στη Ρόδο, δημοσιογράφοι από την Ιταλία, καθώς και εκπρόσωποι εταιρείας που διοργανώνει συνέδρια . Το κλιμάκιο θα συνοδεύει ο Διευθυντής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στο Μιλάνο. Θα γίνει συνάντηση του κλιμακίου με τους ιδιοκτήτες των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, που διαθέτουν συνεδριακούς χώρους. “Μπορούν να παρουσιάσουν το προϊόν που διαθέτουν και να δείξουν πως η Ρόδος είναι ελκυστική ακόμη και για τη διεξαγωγή συνεδρίων αφού διαθέτει τις υποδομές”, είπε ο κ. Παλογιαννίδης.
Στα πλαίσια του προγράμματος, θα γίνει παρουσίαση και της Πινακοθήκης του δήμου Ρόδου. Θα γίνει και περιήγηση του κλιμακίου στο νησί μας.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Ρόδος, μετέχει και στην έκθεση ΙΜΕΧ που αφορά το συνεδριακό τουρισμό . Το νησί μας προβάλλεται μέσω του χώρου, που έχει μισθώσει ο ΠΡΟΤΟΥΡ στο περίπτερο του ΕΟΤ. ” Θέλουμε να δώσουμε περισσότερη έμφαση στην ειδική αυτή μορφή τουρισμού και να δείξουμε πως η Ρόδος είναι ιδανικός προορισμός και για τη διεξαγωγή συνεδρίων”, επεσήμανε ο κ. Παλογιαννίδης. Παρουσία στην συγκεκριμένη έκθεση, είχε και ο υφυπουργός Τουρισμού Γιώργος Νικητιάδης.
Μεταξύ των δράσεων που έχουν προγραμματιστεί είναι και η μεγάλη εκδήλωση που θα γίνει στο διάστημα 18-26 Ιουνίου στο Λονδίνο, σε συνεργασία και με άλλους ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς.
” Επιλέξαμε να παρουσιάσουμε τη Ρόδο σε έναν από τους κεντρικούς δρόμους του Λονδίνου ο οποίος θα μετατραπεί σε … παραλία”, είπε ο κ Παλογιαννίδης .
Μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου, θα ξεκινήσει και η καμπάνια του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού, στην Ελλάδα. Η απόφαση για τη διεξαγωγή της καμπάνιας έχει ήδη εγκριθεί από το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, σε προηγούμενη συνεδρίαση. Το νησί μας για πρώτη φορά θα προβληθεί και στο Ίντερνετ, γεγονός που αναμένεται να μετρήσει θετικά αφού οι περισσότεροι Ευρωπαίοι συμβουλεύονται το διαδίκτυο, για να συλλέξουν πληροφορίες πριν κάνουν τις τελικές επιλογές για τους προορισμούς, στους οποίους θα πάνε διακοπές. Η Ρόδος θα προβληθεί επίσης με καταχωρήσεις που θα γίνουν στις εφημερίδες, με άρθρα που θα γραφτούν σε περιοδικά Life Style και με σπότ, που θα προβληθούν από τηλεοπτικά εθνικής εμβέλειας και θα ακουστούν από ραδιοφωνικούς σταθμούς με μεγάλη ακροαματικότητα.
“Στοχεύουμε στην προσέλκυση Ελλήνων τουριστών στην περιοχή μας που εκτός από ελκυστική είναι και προσιτή. ¶λλωστε η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου έχει καθιερώσει και ειδικές τιμές για τους Έλληνες τουρίστες”, είπε ο κ. Παλογιαννίδης.