Γιατί δεν τοποθετήθηκαν φωτεινοί σηματοδότες;

Θρηνήσαμε σήμερα άλλο ένα θύμα στο δρόμο «λαιμητόμο» την Εθνική Οδό Ρόδου-Λίνδου στα όρια του Αρχαγγέλου. Αν ανατρέξετε στο αρχείο της Τροχαίας Ρόδου ή της ΕΥΘΥΤΑ, θα διαπιστώσετε ότι τα πιο πολλά θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα στο νησί της Ρόδου, έχουν συμβεί στη περιοχή του Αρχαγγέλου και συγκεκριμένα στα παρακάτω τρία σημεία:
• Διασταύρωση της Εθνικής Οδού Ρόδου-Λίνδου με την επαρχιακή οδό Αρχαγγέλου – Μαλώνας (περιοχή Κατσέλη για τους Αρχαγγελίτες )
• Διασταύρωση της Εθνικής Οδού Ρόδου-Λίνδου με τη δημοτική οδό από το γήπεδο Αρχαγγέλου προς τα αλογάκια του Φαέθωνα
• Απότομη στροφή στη κατηφόρα προς το Χαράκι, μετά το μοναστήρι των Αγίων Θεοδώρων.
Σε όλα τα παραπάνω σημεία η μορφολογία της περιοχής είναι τέτοια (κατηφοριές), που «διευκολύνουν» τους απερίσκεπτους οδηγούς να κινούνται με μεγάλες ταχύτητες, παρά τα σήματα της Τροχαίας, για όρια ταχύτητας και το γεγονός ότι κινούνται σε κατοικημένη περιοχή. Το μεγάλο ερώτημα είναι γιατί στο Φαληράκι μπήκαν 6 φανάρια, στα Αφάντου 3 φανάρια και στον Αρχάγγελο ΚΑΝΕΝΑ! Φαίνεται πως η ανθρώπινη ζωή στα μέρη μας κοστολογείται πολύ χαμηλότερα από ότι στις βόρειες περιοχές του νησιού. ¶λλωστε την ίδια συμπεριφορά για την αξία της ζωής έχουμε βιώσει και για τα θέματα της αποχέτευσης με αποτέλεσμα ο Αρχάγγελος να πνίγεται στα λύματά του.
¶ραγε οι διατελέσαντες Δήμαρχοι, Νομάρχες, Περιφερειάρχες, επικεφαλής τεχνικών υπηρεσιών των Δήμων , πρώην και νυν, μπορούν και κοιμούνται με ήρεμη συνείδηση ότι έχουν επιτελέσει το καθήκον τους προς το κοινωνικό σύνολο;
Σας παρακαλώ να αναδείξετε το θέμα μέσω των εφημερίδων ή των ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών που εργάζεστε, μήπως και αφυπνιστούν οι συνειδήσεις των αρμοδίων και κάνουν κάτι για να σώσουν ανθρώπινες ζωές. Διαφορετικά θα μετράμε στατιστικά το χρόνο για τα επόμενα θύματα.

Νίκος Βαρέλης
Συνταξιούχος εκπαιδευτικός, κάτοικος Αρχαγγέλου