Οι γυναίκες στη Ρόδο προσέχουν την εμφάνισή τους

Παρά την οικονομική ύφεση που μαστίζει τη χώρα μας τα τελευταία έτη, με αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, ο τομέας της πώλησης προϊόντων και της παροχής υπηρεσιών ομορφιάς στη Ρόδο, δεν φαίνεται να έχει πληγεί σε μεγάλο βαθμό.
Οι γυναίκες εξακολουθούν να φροντίζουν τον εαυτό τους, χωρίς να μπαίνουν στη διαδικασία μεγάλων περικοπών στην αγορά καλλυντικών προϊόντων και στην επισκεψιμότητα των ινστιτούτων περιποίησης προσώπου και σώματος.
Βέβαια, τα τελευταία 2 έτη είναι έντονο το φαινόμενο της αντικατάστασης κάποιων ακριβών ειδών περιποίησης, που συνήθιζαν να προμηθεύονται σε εποχές προ κρίσης, με αντίστοιχα πιο οικονομικά.
Επιπλέον, οι προσφορές σε τιμές καλλυντικών ειδών και η μείωση των τιμών παροχής υπηρεσιών φροντίδας προσώπου και σώματος, έχουν συμβάλει σημαντικά στην αυξημένη, για τα δεδομένα της εποχής, προσέλευση του γυναικείου αγοραστικού κοινού στα αντίστοιχα καταστήματα και κέντρα ομορφιάς.
Έπειτα από έρευνα που διεξήγαγε η «δ» σε καταστήματα πώλησης καλλυντικών προϊόντων και σε κέντρα αισθητικής, το συμπέρασμα που εξήχθη είναι ότι το γυναικείο φύλο δεν παύει να ασχολείται με τον καλλωπισμό και να ξοδεύει χρήματα για την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών, που στοχεύουν σε αυτόν.
Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος καλλυντικών «Η τέχνη της ομορφιάς», κ. Ιωάννης Χαραλαμπίδης, δήλωσε: “Οι γυναίκες εξακολουθούν να ξοδεύουν χρήματα για την αγορά καλλυντικών προϊόντων. Βέβαια, οι συνήθειές τους έχουν αλλάξει, καθώς επικεντρώνονται σε φθηνότερα προϊόντα. Οι ακριβές μάρκες καλλυντικών δεν έχουν την ίδια κατανάλωση πλέον και γι’ αυτό οι εταιρίες λανσάρουν καινούργιες και φθηνότερες σειρές προϊόντων. Τα είδη περιποίησης προσώπου και μακιγιάζ είναι στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των γυναικών, ενώ η γκάμα των ακριβών αρωμάτων έχει πέσει δραματικά. Αντίθετα, οι φθηνές μάρκες αρωμάτων δεν έχουν υποστεί ζημιές στις πωλήσεις”.
Υπάλληλος του καταστήματος καλλυντικών «Sephora», της οποίας τα στοιχεία είναι στη διάθεση της εφημερίδας, διότι θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία της, δήλωσε: “Το γυναικείο φύλο ξοδεύει χρήματα για την ομορφιά και δεν θα σταματήσει ποτέ. Η κατανάλωση δεν έχει μειωθεί, αλλά έχουν μετατοπιστεί οι προτιμήσεις, καθώς οι πελάτισσες αντικαθιστούν κάποια προϊόντα με άλλα φθηνότερα ή επιλέγουν να μειώσουν την ποσότητα των αγορών τους. Ως επί το πλείστον, τα προϊόντα που προτιμώνται και έχουν την περισσότερη κατανάλωση είναι τα είδη μακιγιάζ και τα αρώματα”.
Η ιδιοκτήτρια του κέντρου ομορφιάς και υγείας «Katerina Day Spa», κα. Κατερίνα Παπασάββα, δήλωσε: “Η προσέλευση των γυναικών που επισκέπτονται το κέντρο αισθητικής δεν έχει μειωθεί σε μεγάλο βαθμό. Όλοι έχουμε επηρεαστεί από την κρίση, αλλά οι καλές τιμές και η ποιοτική εργασία βοηθούν σημαντικά. Οι προτεραιότητες των γυναικών δεν φαίνεται να έχουν αλλάξει, καθώς εφαρμόζονται υπηρεσίες ανάλογα με την ανάγκη της κάθε πελάτισσας, όπως ακριβώς συνέβαινε και σε εποχές προ κρίσης. Γενικότερα, στη Ρόδο δεν υπάρχει μεγάλο ποσοστό μείωσης της κίνησης στο συγκεκριμένο τομέα, εφόσον οι τιμές είναι προσιτές και δίνεται έμφαση στην ποιότητα των υπηρεσιών και τις νέες τεχνολογίες”.
Η ιδιοκτήτρια του κέντρου αισθητικής « Spa1», κα. Σάρα Παυλάτου, δήλωσε: “Είμαστε ικανοποιημένοι από την προσέλευση πελατών. Οι γυναίκες δεν έχουν πάψει να φροντίζουν τον εαυτό τους. Οι κύριες υπηρεσίες τις οποίες προτιμούν αφορούν στη λύση βασικών προβλημάτων, όπως είναι η αντιμετώπιση της αντιγήρανσης και της κυτταρίτιδας. Εμείς έχουμε βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών μας χρησιμοποιώντας καλύτερα προϊόντα σε όσο το δυνατόν καλύτερες τιμές”.