Κανονικά συνεχίζονται τα έργα του Δήμου Ροδίων

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζεται το τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου Ροδίων, που φαίνεται να μην βλέπει την… ‘προεκλογική’ περίοδο αφού οι ημερομηνίες τρέχουν και είναι απαραίτητο να ολοκληρωθούν τα έργα!
Θετικό χαρακτηρίζεται το γεγονός ότι το μεγαλεπίβολο πρόγραμμα των ασφαλτοστρώσεων στους δρόμους της πόλης, ολοκληρώνεται σταδιακά -αν και υπάρχουν ακόμη μια σειρά από δρόμοι και συνοικίες που πρέπει να αποκατασταθούν. Μέχρι χθες είχαν ολοκληρωθεί οι ασφαλτοστρώσεις στους Αγίους Αποστόλους, στην οδό Αποστόλου Παύλου και στην οδό Οδυσσέα Ελύτη. Από την προσεχή Δευτέρα, τα συνεργεία αρχίζουν ασφαλτοστρώσεις μέσα στην πόλη -σταδιακά.
Στις αρχές της εβδομάδας που διανύουμε, η ΔΕΗ και η ΔΕΥΑΡ ολοκλήρωσαν τις παρεμβάσεις (υπογειοποίησης & ομβρίων) στην οδό Μικράς Ασίας, όπου την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να εγκατασταθεί ο εργολάβος για να προχωρήσουν οι εργασίες διαμόρφωσης της πλατείας.
Στο Νιοχώρι άρχισαν ξανά οι εργασίες παρέμβασης για την αποκατάσταση των πεζοδρομίων -που είχαν διακοπεί λόγω της τουριστικής περιόδου.
Στα Κρητικά, όπου δεν προβλέπεται προς το παρόν άλλη παρέμβαση, συνεχίζονται οι εργασίες για τα κολωνάκια (είναι ακριβώς τα ίδια όπως και σε όλη την παραλιακή από Έλλη έως Μπελβεντέρε). Όπως προβλέπεται από το χρονοδιάγραμμα το έργο θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Οκτωβρίου. Ωστόσο, η Δημοτική Αρχή σχεδιάζει την αξιοποίηση του χώρου όπου βρίσκεται ένα παλιό σχολείο και ένα δημοτικό ιατρείο -αν και δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές λεπτομέρειες.
Εντωμεταξύ, σήμερα αναμένεται να εγκατασταθεί ο εργολάβος (σε μερικά επιλεγμένα σημεία της πόλης) για να ξεκινήσει η κατασκευή του ποδηλατοδρόμου που θα πρέπει να παραδοθεί έως τα τέλη Δεκεμβρίου 2009.
Θυμίζουμε, ότι η Ρόδος περιλαμβάνεται στις 16 πόλεις της Ελλάδας που επελέγησαν για να ενταχθούν στο πρόγραμμα ποδηλατοδρόμων του Υπουργείου Μεταφορών και Συγκοινωνιών. Η επιλογή έγινε για την ένταξη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του Γ’ ΚΠΣ του ΥΜΕ «Σιδηρόδρομοι – Αεροδρόμια – Αστικές Συγκοινωνίες» ώστε να συγχρηματοδοτηθούν κατά 75% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, με αποκλειστικό κριτήριο την πληρότητα των μελετών και την ετοιμότητα για δημοπράτηση που παρουσίαζαν τη στιγμή αποστολής των προτάσεων για την αξιολόγηση και ένταξή τους στο πρόγραμμα. (Βριλήσσια, Μελίσσια, Χαλάνδρι, Π. Ψυχικό, Ν. Ερυθραία, Κηφισιά, και Εκάλη και εννέα της περιφέρειας: Θεσσαλονίκη, Κως, Βόλος, Λαμία, Αμαλιάδα, Ναύπακτος, Κέρκυρα, Ρόδος, Κλειτορία Αχαΐας).
– Να σημειωθεί, τέλος, ότι μεγάλο θεωρείται ότι είναι το πρόβλημα της κατολίσθησης στο Μόντε Σμίθ που δημιουργήθηκε πρόσφατα, με συνέπεια οι Τεχνικές Υπηρεσίες να βρίσκονται εν αναμονή επίσκεψης ενός κλιμακίου (γεωλόγοι κ.λπ.) που θα κάνουν αυτοψία για να προχωρήσουν σε εκπόνηση μελέτης αποκατάστασης, αφού η συγκεκριμένη περιοχή έχει πολλές απαιτήσεις.