Να εφαρμοσθεί η απόφαση που ελήφθη από το δημοτικό συμβούλιο εδώ και ένα χρόνο για την τροποποίηση των στάσεων των τουριστικών λεωφορείων ανοικτού τύπου στην πόλη, ζητά η διοίκηση του Μεταφορικού Συνδέσμου “Ράδιο Ταξί”.
«Δεν μπορεί να έχει λάβει εδώ και ένα χρόνο απόφαση το δημοτικό συμβούλιο για τις στάσεις που κάνουν τα τουριστικά λεωφορεία ανοικτού τύπου στο κέντρο της πόλεως και να μην εφαρμόζεται. Θα θέσουμε το θέμα αυτό στο δήμαρχο Ρόδου κ. Στάθη Κουσουρνά με τον οποίο θα έχουμε συνάντηση σε λίγες ημέρες», δήλωσε ο πρόεδρος του Μεταφορικού Συνδέσμου “Ράδιο Ταξί” κ. Μιχάλης Μαστόρου.
Οι ιδιοκτήτες των Ταξί ζητούν να μην κάνουν στάση τα τουριστικά λεωφορεία ανοικτού τύπου σε σημεία κοντά στη Νέα Αγορά, στην “Κολόνα” και έξω από το τουριστικό λιμάνι για να μην δημιουργείται κυκλοφοριακό χάος.
«Έχουμε αναφέρει αρκετές φορές πως οι στάσεις που κάνουν τα τουριστικά λεωφορεία ανοικτού τύπου έξω από το τουριστικό λιμάνι και την “Κολόνα” δημιουργούν κυκλοφοριακό πρόβλημα. Εμείς θα εξαντλήσουμε κάθε ένδικο μέσο που υπάρχει για το θέμα αυτό», δήλωσε ο κ. Μαστόρου.
Ένα από τα προβλήματα που θα πρέπει να αντιμετωπιστούν, όπως δήλωσε ο κ. Μαστόρου μέσα στο τρέχον έτος, είναι και η παρα-συγκοινωνία.
«Υπάρχει πρόβλημα με τις διαδρομές που κάνουν έναντι κομίστρου στην πόλη και όχι μόνο, κάποιοι πολίτες με τα οχήματά τους. Το πρόβλημα αυτό άρχισε να παίρνει διαστάσεις το έτος 2011 τότε που είχαμε προχωρήσει σε κινητοποιήσεις οι οποίες διήρκεσαν πολλές ημέρες», δήλωσε ο κ. Μιχάλης Μαστόρου.
Προβλήματα φαίνεται να υπάρχουν και με τα εννιαθέσια ταξί. Οι αυτοκινητιστές θεωρούν πως δεν κυκλοφορούν όλα νόμιμα.
«Κάποιος φορέας θα πρέπει να ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα αυτό. Υπάρχουν όμως ελεγκτικοί μηχανισμοί. Εμείς δεν γνωρίζουμε αν τηρούνται οι διαδικασίες που ορίζει ο νόμος για τα οχήματα αυτά», δήλωσε ο κ. Μαστόρου.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Μεταφορικού Συνδέσμου “Ράδιο Ταξί” κ. Μιχάλη Μαστόρου οι οδηγοί των εννεαθέσιων ταξί θα πρέπει να είναι ασφαλισμένοι, να διαθέτουν το ειδικό έντυπο στο οποίο θα αναγράφονται οι διαδρομές τους και να διαθέτουν δίπλωμα β κατηγορίας.
«Αυτό είναι ένα από τα προβλήματα που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε φέτος. Η εποχή είναι δύσκολη και δεν μπορεί κάποιοι που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις να δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό και να μας παίρνουν το ψωμί», δήλωσε ο κ. Μαστόρου.
Εδώ και ένα χρόνο, θα πρέπει να σημειωθεί, πως έχει ιδρυθεί και το “Ράδιο Ταξί” με την ονομασία «Διαγόρας», διαθέτει μέχρι τώρα 80 αυτοκίνητα και δικό του τηλεφωνικό κέντρο.
Υπάρχουν όμως και 11 ανεξάρτητοι αυτοκινητιστές που δεν ανήκουν ούτε στο Μεταφορικό Σύνδεσμο ούτε και στο Ράδιο Ταξί «Διαγόρας».
Τα μέλη της συγκεκριμένης ομάδας φαίνεται πως διαφώνησαν με τα δύο σχήματα που έχουν δημιουργηθεί και αποφάσισαν να εργασθούν σαν ανεξάρτητοι αυτοκινητιστές μέχρι να επανέλθει ο κλάδος στη μορφή που είχε παλαιότερα, όπως δηλώθηκε στη «δ».
Εκπρόσωποι των ανεξάρτητων αυτοκινητιστών είχαν παραστεί σε μια από τις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου ζητώντας να μην αλλάξει το χρώμα στην οροφή των ταξί από άσπρο σε σκούρο μπλέ.
“Το συνδικαλιστικό όργανο και ο σύνδεσμός που εκπροσωπεί όλους τους αυτοκινητιστές είμαστε εμείς. Ο στόλος μας διαθέτει 270 αυτοκίνητα που είναι χειμώνα καλοκαίρι στη διάθεση των πολιτών», δήλωσε ο κ. Μαστόρου, που δεν αρνήθηκε πως έχει αναπτυχθεί οξύς ανταγωνισμός.