Κατασχέθηκε το πλοίο της Τήλου!

Σε κατάσχεση του πλοίου Sea Star της ναυτιλιακής εταιρείας “Τήλος 21ος Αιώνας Ναυτική Εταιρεία” που βρισκόταν ελλιμενισμένο στον Λιμένα του Μανδρακίου προχώρησε χθες το πρωί σε εκτέλεση διαταγής πληρωμής η εταιρεία ΕΚΟ Ανώνυμη Βιομηχανική και Εμπορική Εταιρεία Πετρελαιοειδών!
Σε βάρος της ναυτιλιακής εταιρείας της Τήλου εκδόθηκε συγκεκριμένα η υπ’ αρίθμ 21/2009 διαταγή πληρωμής της ΕΚΟ. Με την απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου διατάσσεται συγκεκριμένα η ναυτιλιακή της Τήλου να καταβάλει στην ΕΚΟ το ποσό των 135.967,08 ευρώ που αφορά οφειλές σε καύσιμα αλλά και δικαστικά έξοδα.
Το πρωί της Παρασκευής και ώρα 07.50 ο δικαστικός επιμελητής κ Χρ. Κόκκαλης σε εκτέλεση σχετικής παραγγελίας του πληρεξουσίου δικηγόρου της ΕΚΟ κ Ι. Βρούχου προχώρησε στην κατάσχεση του πλοίου.
Σύμφωνα με την έκθεση αναγκαστικής κατάσχεσης του πλοίου αυτό θα εκτεθεί σε δημόσιο αναγκαστικό πλειστηριασμό ενώπιον της συμβολαιογράφου κ Μαρίας Καρποδίνη – Καντιδενού την 14η Οκτωβρίου 2009 και ώρα 16.00.
Η αξία του πλοίου στον πλειστηριασμό προσδιορίζεται με την ίδια έκθεση στο ποσό των 800.000 ευρώ και η τιμή πρώτης προσφοράς στα 2/3 της αξίας του.
Η έκθεση κατάσχεσης του πλοίου επιδόθηκε στον πλοίαρχο κ Ηλία Δουρόπουλο, κάτοικο Καλύμνου.
Σύμφωνα με την ίδια έκθεση το πλοίο τύπου καταμαράν με το όνομα Sea Star που έχει νηολογηθεί στα νηολόγια Α/Π κλάσης Β’ του Λιμένα Πειραιώς έχει ναυπηγηθεί το έτος 1989 και έχει ολική χωρητικότητα κόρων 424,73 καθαρή χωρητικότητα κόρων 264,95, ολικό μήκος 35,25 μέτρα, μήκος νηολογήσεως 35,25 μέτρα, πλάτος 11,30 μέτρα και βάρος 2,32 μέτρα.
Εχει δύο μηχανές ντίζελ ιπποδυνάμεως 5.550 BHP/997 rpm, κλειστό σαλόνι επιβατών και δεύτερο μικρότερο στη γέφυρα.
Περιήλθε στην κυριότητα της ναυτιλιακής της Τήλου από την κορεάτικη εταιρεία Semo Marine Co ltd αντί ποσού 1.525.000 δολαρίων ΗΠΑ σύμφωνα με σχετικά παραστατικά θεωρημένα. Ενεγράφη δε στα νηολόγια του Πειραιά την 5η Μαϊου 2000.
Βαρύνεται με μια απλή υποθήκη ποσού 754.000 ευρώ υπέρ της Εθνικής Τράπεζας που καταχωρήθηκε στα υποθηκολόγια και βιβλία κατασχέσεων στις 8 Μαρτίου 2006 και μια απαγόρευση μεταβολής της νομικής καταστάσεως του υπέρ της εταιρείας «Νέα Ελληνικά Ναυπηγεία ΑΕ» που καταχωρήθηκε στις 16 Φεβρουαρίου 2009.
Η συνολική αξία του εκτιμήθηκε στην τιμή των 1.200.000 ευρώ.
To πλοίο μετά από πολύμηνη ακινησία στο λιμάνι του Πειραιά στο ντοκ 3, λόγω μηχανικής βλάβης, επέστρεψε και πάλι στην ενεργό δράση και την Τρίτη 14 Ιουλίου 2009 εκτέλεσε το πρώτο του δρομολόγιο από Ρόδο για Τήλο.
Η ναυτιλιακή της Τήλου αντιμετωπίζει πλείστα όσα οικονομικά προβλήματα και χθες κατόρθωσε μετά από συνεννόηση για την καταβολή μέρους της οφειλής στον πληρεξούσιο δικηγόρο της ΕΚΟ κ Βρούχο να εξασφαλίσει τη συναίνεση του για την πραγματοποίηση πλόων το Σαββατοκύριακο.
Την Δευτέρα αν δεν καταβάλει τα οφειλόμενα θα παραμείνει δεμένο στο λιμάνι του Μανδρακίου και στην πορεία θα εκπλειστηριασθεί.
Υπενθυμίζουμε ότι η ναυτιλιακή εταιρεία το 2008, σύμφωνα με το τραπεζικό σύστημα ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ, είχε 38 ακάλυπτες επιταγές ύψους 1.050.000 ευρώ όταν μάλιστα για πρώτη φορά επιδοτείται σε όλα τα δρομολόγια για την Τήλο και επιπλέον εκτελεί ημερήσια περιηγητικά ταξίδια προς Σύμη με πληρότητες άνω του 80%.
Εκτελεί συγκεκριμένα περιηγητικά ταξίδια από Pόδο για Πανορμίτη – Σύμη και επιβατικά δρομολόγια Tήλο-Pόδο-Tήλο με επιδότηση από την δρομολογούσα Aρχή (YENANΠ).
Υπενθυμίζουμε ακόμη ότι την συντηρητική κατάσχεση κάθε κινητής και ακίνητης περιουσίας της ναυτιλιακής εταιρείας και ιδίως του πλοίου της Sea Star μαζί με τα συστατικά και παραρτήματά του μέχρι του ποσού των 100.000 δολαρίων ΗΠΑ ή 85.470 ευρώ είχε ζητήσει με αγωγή της ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ρόδου η εταιρεία με την επωνυμία «CONSILIUM NAVIGATION AB», που εδρεύει στη Σουηδία.