Θα λάβει μέρος στην τουριστική έκθεση της Σμύρνης

Για την συμμετοχή στην τουριστική έκθεση που θα πραγματοποιηθεί στη Σμύρνη στο διάστημα από τις 4 έως τις 7 Δεκεμβρίου προετοιμάζεται η Διεύθυνση Τουρισμού Δωδεκανήσου.
Η Διεύθυνση Τουρισμού Δωδεκανήσου θα λάβει μέρος στην έκθεση με δικό της περίπτερο μέσω του οποίου θα προβληθούν τα Δωδεκάνησα και οι Κυκλάδες.
«Είναι πολύ σημαντική η συγκεκριμένη τουριστική έκθεση τόσο για τα Δωδεκάνησα όσο και οι Κυκλάδες. Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να προβάλουμε την περιφέρειά μας σε μια αγορά από την οποία έχουμε μεγάλες προσδοκίες», δήλωσε η αντιπεριφερειάρχης κ. Λίτσα Φτακλάκη.
Σε λίγες ημέρες θα κλειδώσει, όπως τόνισε η κ. Λίτσα Φτακλάκη το πρόγραμμα προβολής της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για το έτος 2014.
Η κ. Λίτσα Φτακλάκη αναφέρθηκε και στη συμμετοχή της Περιφέρειας στην τουριστική έκθεση Philoxenia στο διάστημα από τις 22 έως τις 25 Νοεμβρίου.
«Γυρίσαμε ικανοποιημένοι από τη συμμετοχή μας στην τουριστική έκθεση Philoxenia. Τα καλά αποτελέσματα επισκιάστηκαν από τις τραγικές καταστάσεις που ζήσαμε εξαιτίας της κακοκαιρίας. Δεν μπορεί να έχουν χαθεί άνθρωποι εξαιτίας της ισχυρής βροχόπτωσης και εμείς να εστιάσουμε την προσοχή μας στην έκθεση», δήλωσε η αντιπεριφερειάρχης κ. Λίτσα Φτακλάκη.
«Όλη η χαρά έχει εξανεμιστεί και εξαιτίας του προβληματισμού για την αντοχή των υποδομών μας», τόνισε η αντιπεριφερειάρχης.
«Μπορεί να πήγαμε πολύ καλά στην συγκεκριμένη έκθεση άλλα με το που επιστρέψαμε είδαμε τις τραγικές εικόνες στο νησί μας. Θα πρέπει να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας γιατί χάθηκαν ανθρώπινες ζωές», δήλωσε η κ. Φτακλάκη και πρόσθεσε πως θα πρέπει να γίνουν προσεκτικοί χειρισμοί προκειμένου να μην προκληθούν προβλήματα και στον τουρισμό.
«Δεν πρέπει να γίνονται αρνητικά σχόλια που θα βλάψουν τον τουρισμό μας. Προβλήματα σαν και αυτά που αντιμετωπίσαμε εμείς προκαλούνται παντού. Καλό θα είναι να κρατήσουμε ψυχραιμία. Δεν θα πρέπει να διαστρεβλωθεί η εικόνα του προορισμού», δήλωσε η κ. Φτακλάκη.
Σε ερώτηση αν υπήρξε ενδιαφέρον για τη Ρόδο στην τουριστική έκθεση Philoxenia η κ. Λίτσα Φτακλάκη δήλωσε:
«Υπήρξε ενδιαφέρον για τη Ρόδο από τουριστικά πρακτορεία της χώρας μας. Δεχθήκαμε κρούσεις και από παράγοντες του κλάδου που προέρχονταν από αναπτυσσόμενες αγορές, όπως για παράδειγμα αυτή της Πολωνίας».
«Το θέμα με τον ελληνικό τουρισμό θα εξαρτηθεί από διάφορους παράγοντες. Εμείς στοχεύουμε και στην ελληνική αγορά. Οι ξενοδόχοι κάνουν ό,τι μπορούν για να υπάρχουν καλές τιμές για τους έλληνες τουρίστες. Αν η εικόνα των νησιών μας δεν διαταραχτεί τους επόμενους μήνες θα πάμε πολύ καλά την επόμενη σεζόν», δήλωσε η κ. Λίτσα Φτακλάκη και πρόσθεσε πως η προσπάθεια στον τομέα της προβολής θα πρέπει να είναι πιο δυναμική τώρα.
«Θα πρέπει να εργαστούμε για την επόμενη τουριστική περίοδο. Θέλουμε να τονώσουμε τις αφίξεις από τις παραδοσιακές αλλά και από τις αναπτυσσόμενες αγορές», τόνισε η κ. Φτακλάκη και πρόσθεσε πως στο νέο πρόγραμμα προβολής έχουν ενταχθεί αρκετές δράσεις για την προβολή της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.