Του χρέωναν συνδιαλέξεις που ποτέ δεν είχε κάνει!

Θύμα ηλεκτρονικής καταδολίευσης (απάτης) από εταιρείες που του απέστειλαν απατηλά μηνύματα στο κινητό του τηλέφωνο χρεώνοντας τον το αντίτιμο δήθεν αποστολής απαντητικών μηνυμάτων καταγγέλλει ότι έπεσε, με αναφορά του στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ρόδου, στην υπηρεσία προστασίας καταναλωτών και στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ένας κάτοικος Ιαλυσού.
Στην αναφορά του ο φερόμενος ως παθών υποστηρίζει τα εξής απίθανα:
«Μετά την σύναψη στις 16/11/20009 συμβολαίου παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας με την ΚΟΣΜΟΤΕ στο κινητό μου τηλέφωνο με αριθμό (…), ελάμβανα μηνύματα με τον τίτλο “Μήνυμα Υπηρεσίας” τα οποία διέγραφα αμέσως χωρίς να τα ανοίξω για να δω το περιεχόμενό τους πολύ δε περισσότερο να απαντήσω σε αυτά.
Οπως φαίνεται από την ανάλυση κλήσεων του λογαριασμού τον οποίον έλαβα, από τις 18/11/2009 έως και τις 02/12/2009, μου είχαν αποσταλεί δέκα (10) τέτοια μηνύματα, για τα οποία η ΚΟΣΜΟΤΕ με χρεώνει με 1,6807 Ευρώ έκαστο δηλαδή με χρέωσε συνολικά με 16,807 Ευρώ στον εν λόγω λογαριασμό.
Είναι βέβαιο ότι και στον επόμενο λογαριασμό που πρόκειται να λάβω θα υπάρχουν χρεωμένα αντίστοιχα μηνύματα, δεδομένου ότι βομβαρδιζόμουν συνεχώς με αυτά.
Επικοινώνησα αμέσως μόλις είδα τον λογαριασμό με την “εξυπηρέτηση πελατών” της ΚΟΣΜΟΤΕ για να διαμαρτυρηθώ για την αδόκητη και παράνομη χρέωση στον λογαριασμό μου των μηνυμάτων αυτών. Μίλησα με μια κυρία ονόματι (…) και διαμαρτυρήθηκα για την παράνομη χρέωση που γινόταν χωρίς εγώ να απαντώ στα μηνύματα. Εκείνη, αφού έμαθε τον αριθμό που εγώ φαινόμουν ότι καλούσα από την ανάλυση κλήσεων, μου εξήγησε ότι τις χρεώσεις έκανε μια ιδιωτική εταιρεία και όχι η ΚΟΣΜΟΤΕ, όταν διαμαρτυρήθηκα για το ότι χρεωνόμουν παρά το ότι διέγραφα τα εισερχόμενα μηνύματα χωρίς να καλώ ή να απαντώ σε αυτά, και ότι η ΚΟΣΜΟΤΕ οφείλει να προστατεύει τους πελάτες της, μου συνέστησε να αποταθώ στο νομικό τμήμα της ΚΟΣΜΟΤΕ.
Οταν τηλεφώνησα εκεί αρνήθηκαν να με εξυπηρετήσουν και με παρέπεμψαν πάλι στην “εξυπηρέτηση πελατών” όπου μίλησα με μια κυρία ονόματι (…).
Τελικά έμαθα ότι η ιδιωτική εταιρεία λεγόταν WINSA και είχε τον τηλεφωνικό αριθμό 2111026810. Επίσης από την ΚΟΣΜΟΤΕ με πληροφόρησαν ότι περιεχόμενο των μηνυμάτων ήταν τραγούδια και αστρολογία, με ρώτησαν μάλιστα μήπως είχα ζητήσει ποτέ να μου αποστέλλεται τέτοιου είδους περιεχόμενο. Εγώ τους απήντησα ότι ποτέ δεν ζήτησα να μου αποστέλλεται τέτοιου είδους περιεχόμενο, αλλά ούτε και τίποτα άλλο μέσω μηνυμάτων με χρήση του διαδικτύου ή του κινητού τηλεφώνου ότι ποτέ δεν απήντησα σε κανένα μήνυμα, δεδομένου ότι δεν έχω κάνει καθόλου χρήση της δυνατότητος αυτής του κινητού μου τηλεφώνου, ότι είμαι 65 ετών και δεν ακούω ανόητα τραγουδάκια αλλά μόνο κλασική μουσική και όχι από τηλεφωνικές ψείρες αλλά από υψηλής πιστότητας μουσικές εγκαταστάσεις, ότι θεωρώ βλακώδεις αρλούμπες τις αστρολογίες και ότι όλα αυτά αποτελούν προσβολή της προσωπικότητάς μου.
Σαν εργένης που είμαι θεωρώ απίθανο κάποιο παιδί ή άλλο άτομο να χρησιμοποίησε το τηλέφωνό μου, όταν μάλιστα η αποστολή του πρώτου από τα μηνύματα με τον παραπλανητικό τίτλο “μήνυμα υπηρεσίας” έγινε δύο (2) ημέρες μετά την υπογραφή του συμβολαίου δηλαδή την 18/11/2009. Δήλωσα μάλιστα στις συνομιλήτριές μου ότι ήταν πολύ πιθανό κάποιος υπάλληλος της ΚΟΣΜΟΤΕ να είχε δώσει τα στοιχεία μου στην εν λόγω εταιρεία και απαίτησα να ελέγχουν τους προστηθέντες τους ώστε να προστατεύονται και να μην καταδολιεύονται οι πελάτες τους.
Αν και δεν είχα καμία υποχρέωση τηλεφώνησα στον αριθμό 21111026810 της εταιρείας WINSA που μου είχαν δώσει από την ΚΟΣΜΟΤΕ. Εκεί με πληροφόρησε κάποιος κύριος (…) ότι η “εταιρεία” δεν λεγόταν WINSA αλλά ΑΡΤΙΚ ΜΟΜΠΙΛ. Μου είπε ότι εγώ είχα επικοινωνήσει μαζί τους απαντώντας σε ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι Δείκτη Ευφυΐας (ΙQ) ζητώντας τις υπηρεσίες “τους” ήδη από τις 26/10/2009 και ότι τους είχα στείλει και κωδικό από το κινητό μου.

Ο ισχυρισμός είναι εξωφρενικός και αστείος δεδομένου ότι ουδέποτε έχω επικοινωνήσει ούτε έχω στείλει δικό μου κωδικό από το διαδίκτυο ή από το κινητό μου και άλλωστε η υπογραφή συμβολαίου με την ΚΟΣΜΟΤΕ έγινε την 16/11/2009 πολύ αργότερα δηλαδή από την 26/10/2009 που αυτοί ισχυρίζονται ότι εγώ αποδέχτηκα τις “υπηρεσίες τους”.
Λόγω διακοπής της συνδιαλέξεως κάλεσα ξανά τον ίδιο αριθμό και βρέθηκα στην Κροατία όπου κάποια κυρία (…) με πληροφόρησε ότι η κλήση μου είχε εκτραπεί εκεί επειδή ο κύριος (…) είχε φόρτο εργασίας, με πληροφόρησε μάλιστα ότι έχουν γραφεία και στις Κάτω Χώρες (Netherlands). Μου ζήτησε να στείλω την διαμαρτυρία μου με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στην διεύθυνση (…).
Είναι προφανές ότι ως πελάτης της ΚΟΣΜΟΤΕ έχω πέσει θύμα απάτης και καταδολίευσης από την εν λόγω “εταιρεία”, ενδεχομένως με την συνεργασία προστηθέντων της ΚΟΣΜΟΤΕ.
Σας καταγγέλλω την ανωτέρω εναντίον μου απάτη και καταδολίευση και σας παρακαλώ όπως ενεργήσετε τα δέοντα».