Η Ryanair απαξιώνει την έρευνα του περιοδικού ‘Which?’, σύμφωνα με την οποία ψηφίστηκε ως η εταιρεία με τη χειρότερη εξυπηρέτηση ανάμεσα σε 100 εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η αεροπορική εταιρεία Ryanair είναι ουραγός στην εξυπηρέτηση πελατών μεταξύ 100 εταιρειών στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με το περιοδικό “Which?”. Η αεροπορική εταιρεία κατάφερε να συγκεντρώσει ένα ποσοστό 54% στη συγκεκριμένη δημοσκόπηση, έναντι 88% της εταιρείας καλλυντικών, που ανδείχθηκε πρώτη, Lush.
Η έρευνα του Which? αποκάλυψε ότι η Ryanair, μαζί με την BT και την Talk Talk αξίζει να αναφερθεί ότι παίρνουν μόνο δύο αστέρια σε κάθε κατηγορία εξυπηρέτησης πελατών.
Η έρευνα αναφέρει ότι “οι επιβάτες φαίνεται να συμφωνούν με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ryanair, Michael O’Leary ότι η τιμή είναι η προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση πελατών”. Προσθέτει μάλιστα ότι ένας επιβάτης πρόσφατα χαρακτήρισε την Ryanair “επιθετική και εχθρική απέναντι στους πελάτες. Το προσωπικό είναι αγενές και δυσάρεστο”. ¶λλος επιβάτης σχολίασε πως η κακή εξυπηρέτηση εν πτήσει προκύπτει από το γεγονός ότι οι αεροσυνοδοί σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι αποτελείς ΅ενόχληση’ παρά πελάτης”. “Κάποιοι δε θέλουν να τους συμπεριφέρονται άσχημα, ασχέτως της εξοικονόμησης χρημάτων. Προτιμώ να πληρώσω 50 λίρες παραπάνω για τα εισιτήρια και να μου συμπεριφέρονται ως άνθρωπο” ανέφερε κάποιος από δική του εμπειρία.
Από την πλευρά της η Ryanair χλεύασε τα αποτελέσματα, λέγοντας ότι βασίστηκαν σε μία “άχρηστη έρευνα 3.300 ατόμων, συμπεριλαμβανομένων των χάμστερ και των χρυσόψαρών τους”.
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “Και εμείς κάναμε χθες το βράδυ μία έρευνα στην ιστοσελίδα της Ryanair σε 3 εκατ. επιβάτες μας -μόνο δύο είχαν ακούσει το περιοδικό ΅Which?’ και κανένας από αυτούς τους δύο δεν το είχε αγοράσει ή διαβάσει ποτέ. Συνεπώς η έρευνα της Ryanair αποδεικνύει πως το περιοδικό Which?’ δεν έχει την παραμικρή ιδέα για το τι πραγματικά κάνουν οι επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών, επειδή οι τελευταίοι είναι πολύ απασχολημένοι να κλείνουν εισιτήρια χαμηλών ναύλων της Ryanair και πτήσεων που γίνονται στην ώρα τους, παρά να ξοδεύουν το χρόνο τους συμμετέχοντας στις ασήμαντες έρευνες του περιοδικού Which?”.
Πάντως, άλλες αεροπορικές εταιρείες που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα πέτυχαν υψηλότερα ποσοστά. Η British Airways και η Thomson βρέθηκαν στην 20η θέση με ποσοστό 75% έκαστη, ενώ η First Choice στην 38η με 73%. Η Virgin με 72% καταλαμβάνει την 51η θέση, ενώ οι Thomas Cook και Flybe βρίσκονται στην 56η θέση με 71%. Η Easyjet με 69% είναι στην 68η θέση.
Η έρευνα αναφέρει ότι τα σημαντικότερα προβλήματα για τους καταναλωτές είναι η αναμονή, η έλλειψη γνώσεων, η μη επίλυση των προβλημάτων και αναντιστοιχία τιμής-ποιότητας υπηρεσίας.